Gå til innhold

Juni: Tur til Paris?


Jennie-Girl

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt to biletter, har tenkt til å overraske kjæresten min med en tur til Paris:)

Jeg går i uke 32 når vi reiser, har ikke hatt noen problemer under graviditeten....og lurer på om det går greit at jeg reiser? Fly turen er på litt over 2 timer. Tusen takk for eventuelle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror det skal gå bra... snakket med legen min, og hun sa at de fleste flyselskaper vil ikke at man skal fly etter uke 36, bare fordi de er redd for at man skal føde på flyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra, ja. De siste ukene vil de fleste flyselskaper ha legeerklæring. Kanskje får du ekstra bra sete også. Jeg har akkurat kommet hjem fra ferietur til Roma med kjæresten, og da fikk vi sitte på plass nr. 1a og 1b - helt foran - enda jeg bare er 27 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil helt sikkert gå veldig fint! Jeg har reist veldig mye i jobben siden jeg ble gravid og har ikke hatt noen problemer. Skal imidlertid på langtur til Sør-Korea i påsken og gruer meg litt for så mange timer på flyet... Men med støttestrømper, sete ved midtgang, mye vann å drikke og bevegelse bør det gå fint. Er i fin form og selv om legen kanskje ikke var overbegeistret over så mange timer på fly (først to til Amsterdam og deretter 12 timer), så ville hun absolutt ikke fraråde meg å reise.

 

God tur og nyt Paris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jennie-Girl

 

Jeg skal også ut å reise i uke 32, skal en helg til London med samboeren og familien hans:-) Jeg er også i god form og gleder meg masse til å shoppe til babyen.

 

Jeg begynte først med å planlegge hvor jeg ville gå og hva jeg ville se, men har roet meg litt nå og har innsett at det beste er ikke å forvente for mye. Har planer om mange pauser på koselige cafeer og puber:-)

 

Må si jeg misunner deg som skal til paris:-) God tur og kos deg masse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...