Gå til innhold

Kanskje ikke alle som liker dette, men til de som vil vite det - positivt altså!!!


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Kankje ikke mange som husker meg, men jeg var her HVER dag fra 25. august til 17. desember - mistet en gullklump i MA i august =( Testet positvt igjen 17. desember og var til ordinær UL på fredag, og ville bare oppdatere de som er interessert:

 

Alt ser bare bra ut, terminen ble forskjøvet fra 27. til 28. august - og det ser trolig ut som vi får ei lita jente denne gangen =) Utrolig koselig siden vi har en gutt fra før!!!!

 

Ønsker dere alle en skikkelig produktiv vår - snart sitter nok også dere (som fortjenre det aller aller mest) med yrende liv i magene derese =) Masse lykke til alle sammen!

 

God klem fra,

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Takk for oppdateringen..:)

veldig hyggelig å høre om dere som det går bra med etter MA/SA....

Kos deg med jenta i magen... ;)

 

klem

Lenke til kommentar

Husker deg fra 1.trimester, var der samtidig som deg en stund. Hadde en SA for 4 uker siden, så nå venter jeg bare på TR.

 

Syns det er godt å høre litt positive historier innimellom. Tror jeg begynner å komme tilbake til normalen nå, takler å gå på besøk til folk som er gravide eller har barn. Det begynner å gå opp for meg at SA skjer en del av oss, og da er det godt å vite at det går bra med mange etterpå.

 

Håper jeg snart kommer meg inn på mistet, gravid på ny, og på 1. trimester igjen.

Lenke til kommentar

Tusen takk for fine ord alle sammen - dere er fantastiske! Savner alle dere her inne - er et eget miljø med utrolig god stemning...tross alle de vonde tingene vi alle har vært gjennom!

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar

Så kjekt å høre at det går bra med deg :) Det fortjener du virkelig. Var spent på hvordan det gikk med deg så jeg var innom forumet 2 trimester for en liten stund siden for å se. Klarer ikke å glemme deg siden du hjalp meg så mye i høst når jeg sørget på det verste....

 

Jeg har ennå ikke klart å bli gravid, men nå har vi sendt inn søknad på prøverør så jeg venter i spenning på å komme i gang. Fikk brev i dag om at det er ca 3 mnd ventetid for samtale og deretter 3 mnd ventetid for å komme igang så jeg må nok smøre meg med tolmodighet. Håper bare vi får komme inn til samtale før sommeren. Vi har tatt de fleste prøver så jeg håper vi slipper det en gang til og det da kanskje går raskere. Har så lyst på en liten baby snart... Gruer meg så vanvittig til 17. mai siden det var terminen for den jeg mistet i oktober :(

 

Er ikke så mye inne på dette forumet siden vi har fått vite det er lite sannsynlighet at vi klarer det uten hjelp, men er glad jeg svippet innom i dag så jeg fikk med meg den gode nyheten :) Tror forumet assistert befruktning er mer hjelp for meg fremover.

 

Du får ha masse lykke til!!!

Håper jeg snart kommer etter...

 

Klem fra

Lenke til kommentar

Annonse

Heia Elias mams

Husker du meg?? :-)

Synes det er kjempeflott at det går så bra med deg, har fulgt med på det du har skrevet og du er jo fantastisk flink til å oppmuntre / trøste og gi av deg selv til folk her inne. Selv om du er i utrolig lykkelige omstendigheter selv :-)

Har lest litt inne på 1 trimester, når du var der, og sett at det har gått bra med deg (du var jo en av de første jeg pratet litt med her inne, når jeg var veldig langt nede selv..) Måtte jo bare forsikre meg om at alt var vel...

Selv prøver vi jo enda da, etter MA´n i november. Jeg var jo så langt kommet, at jeg tror kroppen enda strever litt med å forstå at jeg ikke er gravid jeg.. Har hatt litt syklus-tull. Men, satser på at det ordner seg etter hvert. Kjenner at jeg er litt trist nå om dagen, egentlig termin i morgen, og det er absolutt noe som mangler.....

 

Uansett, deilig at du nå kan glede deg over prinsessen i magen og virkelig kjenne at denne gangen går det rettveien :-) Koselig at du allikevel har tid til oss som ennå strever...

Lenke til kommentar

Vi trenger noen lykkelige historier her inne....så det er bare koslig!

 

Så kjempe bra at det går bra med deg denne gangen..

 

Det gir jo andre håp her inne også!

 

Lykke til videre!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...