Gå til innhold

Flere som får to tette?


Zoomer - lykkelig tobarnsmamma

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn på 8 mnd og venter nå vårt andre barn i begynnelsen av desember. Vi har alltid ønsket oss to tette, så dette passer perfekt! Er det flere enn oss som venter to tette? Eller som har erfaring fra tidligere med to tette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nesten to år mellom de to første mine, syns det var tett nok.

Det er veldig greit med liten aldersforskjell, spesielt nå når de er blitt litt større. Det blir jo litt travelt til å begynne med men det jevner seg ut etter hvert. Kjenner flere som har fått enda tettere, en veninne av meg fødte en dag før den andre fylte et år.... Hun fikk plenty å henge fingrene i.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

datteren min blir tre i juli, sønnen ett i juni og termin med nr tre i november... puh...

Men tenk så mye utbytte de får av å være så tette!!

Gleder meg, men er litt nervøs også.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en datter på 6 1/2 måned. Venter nummer 2 1 desember. Ble litt overrumblet når jeg fikk positiv test selv om vi vurderte å få to tette. Tror og håper de kan få mye glede av hverandre. Har 2 søsken selv som er tette. De har et kjempe godt forhold. Er på fester sammen og vanker litt i samme gjeng. Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla her er snart 14mnd, og får en søster eller bror i oktober.

Håper de får stor glede av hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nøyaktig 1,5 år mellom mine to. Er gravid igjen, så det blir tre på litt over tre år. Seflgelig er det litt jobb men også mye glede. Synst det har gått veldig fint. Fordelen med å få tett er at eldstemann ikke en gang kan huske å vært aleine ;o) De har kjempestor glede av hverandre og det har vært lite sjalusi. Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei datter på 6mnd, så venter vi en til i november. Er 3 og 5 mellom de andre så jeg aner ikke hvordan dette blir:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår sönn har nettopp fylt 8 mnd og vi venter nr 2. Pga egen alder og jobb så fant vi ut at det var mest praktisk med to tette, dessuten så fikk mini en lekekamerat. Har en del venner som har fått to tette og de syns det er kjempebra. Spesielt når de blir eldre. Uannsett hvor en reiser på ferie så har de minst en kompis med:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...