Gå til innhold

anpusten så det holder... er det flere her?


dritgrei hei hei!

Anbefalte innlegg

jeg får liksom ikke gjort noenting, og jeg blir så fortvila av det. Dere som fortsatt jobber 100%, jeg er imponert!!!! Jeg bøyer meg rett og slett i mitt eget husstøv. Jeg skal rydde stua i dag... rydde stua liksom, alle klarerdet på et kvarter, men jeg, må ha tusen pauser. Jeg blir svimmel, jeg får ikke puste, jeg får kynnere... ååå jeg blir gal av å være bevegelseshemmet. Stakkars fine, snille, gode, kjæresten...

 

Er det bare jeg som er i ufattelig dårlig form, eller er det fler som ikke virker som normalt?

 

ha en fin vårsøndag i alle fall, med eller uten rydding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er også ganske så ubrukelig til det meste.alt er tungt...bare jeg går opp trappa får jeg melkesyre i bena,puster som en hval..energien har sviktet helt...ikke så gøy nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også stive bein og "hjerteinfark" av å gå opp trappa til leiligheten i 2. etg!! I dag er jeg helt uten overskudd og orker ikke engang gå ut. Det var så vidt jeg orket å rydde ut av oppvaskmaskinen tidligere i dag. Det finnes ikke energi i kroppen og jeg føler meg helt vissen og uten muskler på en måte. Jeg var sykemeldt 20% i noen uker for et par uker siden, men siden det ikke hjalp et kvekk, ble jeg friskmeldt i forrige uke, så nå må jeg prøve å holde meg på jobben for fullt de siste ukene frem til permisjon. Jeg forstår liksom ikke hvordan jeg skal klare det... JEg er så humørsyk og uggen i humøret også, så jeg er vel en plage for de fleste som må oppholde seg rundt meg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det e nok ikke bare deg.

Jeg klarer ikke gjøre noe som helst nesten.Må ha hjelp til det meste. Jeg blir andpusten av å snakke... øhhhh. Har heldigvis bare 9 dager igjen da,......

Men har hatt det sånn de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... godt å høre, men jeg har jo ikke termin før om lenge... kankje jeg bare er en forbanna latsabb. Kansje burde jeg bite tenna smamen og trosse vondtene og bare gjøre det som skal gjøres, men da blir jo bekkenet mitt så sinna. Jeg ønsker ikke mest av alt i verden å være bevegelseshemmet resten av livet heller, i alle fall ikke hvis jeg kan unngå det... hjeeeeelp. Jeg er så redd for at kjæresten skal syns at jeg er lat og dum og fjern. han sier bare gode ting så jeg tror ikke det, men jeg er jo til ingen nytte what so ever...

 

klage, klage, klage... unskyld!

Nå er det sol og vår, og kjøkknete er snart ferdig, og storebror to be er ute og sykler... hurra, ting er egentlgi veldig bra!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...