Gå til innhold

Yenni!


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Heisan du!

 

Åssen går det med deg? Så artig at vi begge venter jenter! Men jeg tenkte jeg ville spørred eg om hvor tydelig dere så at det ble jente? Var jordmora/legen helt sikker? Vi så tydelig tre hvite streker, men han ville jo ikke garantere det tusen prosent liksom. Men han sa mest sannsynlig...

 

Ble jo så innmari glad - men tør liksom ikke helt heller!!! Skjønner du hva jeg mener, eller er du helt overbevist om at det faktisk ER ei lita jente inni magen din?

 

Ha en flott dag i alle fall =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia Elias*mams*venter*prinsesse osv =)

 

Nå e ikkje eg Yenni, men eg har ei tulle med lyse krøller og knall blå

øyne.

Eg har bilder av henne, der hun på UL viser at hun er jente.

Det var tre tydelige streker, der den i midten var bittelitt lengre enn de andre to. Jordmora me hadde då , var bombe sikker. Hvis ikkje hadde hu ikkje sagt det.

 

Tror nok det var riktig det ja =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar - da skal jeg prøve å slå meg til ro med det =)

 

Klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen kjære deg.

 

Har det stort sett strålende, men er en smule humørsyk!! Lykkelig, hissig og overfølsom om en annen.

 

Da vi var på UL spurte vi med en gang om jordmor kunne se hva det var. Er vel en gutt igjen da, mente jeg.

Men det kunne hun ikke se antydning til... Vi kunne tydelig se tre streker mellom bena hennes, hun lå helt stille lenge... Tre ganger sjekket hun, og vi så akkurat det samme. Nå har jeg sett "tissen" helt tydelig hos guttene mine. Ingen tvil liksom.

Jordmor sa hun var 99% sikker, men var helt sikker på at hun så riktig denne gangen. Syntes dette var kjempegøy hun også, siden vi har bare gutter fra før.. Dessuten hadde de fått helt nytt UL på sykehuset, så hun syntes det var spennende å se i alle vinkler og få bildet så klart som mulig.

 

Var i sjokk noen timer ja, ikke forventet. Men jeg begynner å føle at det virkelig er en liten prinsesse der inne, selv om jeg aldri har trodd jeg skulle bli mor til en liten pike :)

Nå er det plutselig håpløst med jentenavn, så vanskelig å finne et fint et!!! Og ikke en pen kjole har jeg funnet på 3 shoppingturer..

 

Gleder meg utrolig til å møte henne og synes plutselig det er en laaaang sommer vi går i møte.

 

Ha en fin søndag

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, okei, tre streker er jo tre streker det da!!! Jeg så ingen tut på elias heller, for de mente jo han å var ei jente. men jeg så inge streker der heller...de mente bare KANSKJE på at de så to hovne kjønnslepper?

 

Så da er det vel ganske sikkert da? Han sa liksom ingen prosent, legen vår! Men skal som sagt på ny UL 2. juni, så håper å få enda mer bekreftelse da =)

 

Ha en flott dag, selv om hormonene herjer i kroppene våre =)

 

Klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stekene har iallfall ikke gutter, så mye er sikkert. Som du sier selv, hadde ikke Elias dem heller, selv om du ikke så lilletissen :) den varierer jo veldig i størrelse hos de små som de store, men de tre strekene skulle tyde på at det iallfall ikke er en gutt der.

 

Er ganske sikkert en liten pike, ja. Det er så gøy.. nå blir det snart rosa tøy kjøping på meg også... er litt fortvilt over at jeg ikke finner noe jeg... men er vel bare en liten sperre i hodet ;) kan iallfall kjøpe et rosa helse el fleece teppe.

 

Ha en nyyydelig dag. Kos deg på klesshopping i morgen.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...