Gå til innhold

hvor blir det av symtomene???


♡ Bella- nr2 i desember♡

Anbefalte innlegg

jeg er nå 5+5 og har ingen symtomer! Er dette vanlig? ikke det at jeg vil bli kvalm, men det er litt rart å ikke merke noe liksom.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det samme tenkte eg og. men når symtomene kom og kvalmen kom så angra eg på at eg hadde venta på det.. helt vanlig. hos meg kom kvlmen i uke 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk... skriver under på den. Jeg er søren så bekrymra, sliter veldig dette her. Hadde det ikke vært for uteblitt mens og positiv test hadde jeg nok ALDRI hatt mistanke om at jeg var gravid!! ( er 7+4)

 

Har vel kanskje vært litt trøtt, litt ømme bryster, litt småkvalm, men ikke mer enn at jeg rett og slett tror det er innbilning!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig, det lille jeg har, hadde jeg aldri trodd hadde vært symtomer, om ikke mensen hadde uteblitt og 4 tester viste positivt.

 

Man får vel smøre seg med tålmodighet.... men det hadde vært greit å kjenne noe...ømme pupper i det minste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke ømme bryster ved mine forrige svangerskap, men kvalm var jeg. Jeg kjenner flere som verken har hatt kvalme eller ømme bryster.

Noen får symptomene veldig tidlig og andre senere (eller aldri). Jeg har det verst fra uke 6-7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn fra 2. tri for denne!

 

Ere 12+4 i dag, og hadde det ikke vært for uteblitt mens, positiv graviditetstest og bekreftelse fra legen har jeg mest sannsynlig ikke trodd at jeg var gravid fortsatt:-)

 

Er egentlig litt bekymret, og gleder/gruer meg masse til å høre forsterlyd hos legen om et par uker!

 

Min bekymring har i hvertfall gitt meg innblikk i at det er mange jenter som ikke merker noe spesielt til graviditeten den første tiden. Legen min har fortalt meg at det er veldig varierende hvilke symptomer man får. Men siden "alle vet" at gravide er kvalme de første 12 ukene, så er det veldig lett å se for seg det verste når kvalmen uteblir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vær glad du! Er uke 8+2, og har vært sengeliggende med bøtta hele helga pga kvalme. Hadde ingen symptomer før jeg var 8+0, bortsett fra ømme pupper og trøtthet. Men nå er jeg konstant kvalm, og brekker meg/kaster opp av den minste ting. Mista all matlyst. Dette er ikke moro.. Så nyt den symptomfri tiden mens du kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...