Gå til innhold

Flere med mens smerter selv om testen er blitt positiv?!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

de må du nok leve med under hele svangerskapet =) jeg er 24 uker på vei ( bare stakk innom) og jeg har masse! men er nok ik mensen nei.. he he! livmora di vokser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er rart. For jeg er bare 3 uker på vei, (testet posetiv for det). Og begge de forrige gangene så kjente jeg ingenting menssmerter før i uke 8-12.... Får håpe det bare er 1 for det...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde menssmerter både før og etter ventet mens. De forsvant gradvis. Kjenner ingenting nå. Forrige svangerskap hadde jeg vondt til ungen var ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er helt vanlig..har hatt smertene siden før jeg fant ut at jeg var gravid,og har de enda, er nå 10+2..har hørt at d er fordi livmor og morkake holder på å skal utvikle seg å bli store nok..

 

lykke til:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke hele tiden lenger, men flere ganger daglig iallefall, og jeg er 11+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også smerter i magen, særlig de første ukene. Jeg ble bekymret, men fikk beskjed i fra legen om at det var normalt da livmoren vokser. Det gjøre den nemlig fra dag en:) Jeg er nå kun 10 uker på vei, men livmoren min er ca på størrelse med en appalsin selv om jeg ikke har tegn på mage enda. Det er en enorm utvikling som skjer de tre første månedene, tenk at alle organene da snart er på plass, og skal kun utvikle seg og vokse resten av perioden. Ikke rart vi føler oss både trette og kvalme i denne perioden! Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...