Gå til innhold

KIMBY;NÅR DU HAR FÅTT TATT KONTAKT MED SUSANN


nattinatt

Anbefalte innlegg

Så er eg spent på om de finn ut av det med den mannen du såg.

Elles så er vel eg og ein av dei som er blitt spådd eindel her inne ja,så noko anna har ikkje eg tenkt å spørre om.Sant som du seier,er ikkje sunt å bli for hekta på dette her heller.

Framtida er me trass alt med på å forme sjølv utifrå dei valga me tar undervegs.Som sjølvsagt må skje uten ein spådom på livet heile tida.Men i forbindelse med å bli spådd,har eg ei litt artig historie å fortelle der eg for snart eit år sidan vart spådd ein liten til ganske snart.Ringte to stk for å høyre om det same vart sagt,noko som vart gjort Ein ny graviditet passa ikkje i det heile då.Minstemann er no 1,5 år..Då gjekk eg på minipillen..Forta meg å bestille time hos legen,og fekk satt inn spiral..Ikkje blitt spådd dette etterpå.Så av og til kan det vera godt å få vite litt og.Men ikkje at alle valg,eller livet skal bli styrt av dette.

Men kanskje ein inni mellom føler ting litt håplaust,og difor ønsker høyre litt om det kan sjå lysere ut der framme.Ja ,ja,litt tanker frå meg.Så ser du om du/de får anledning til å sjå meir etter her etter mannen.Men ikkje dersom det gjer deg meir vondt i hove altså!!

Stor klem frå meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

 

snakket med susan før i kveld...men hun har sykt barn og er sliten.

skal nevne dette til henne vist jeg får kontakt med henne i morgen..så får vi se når hun orker å se på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...