Gå til innhold

noen som vet?utslett og gravid


gammel røy

Anbefalte innlegg

hei, jeg er ti uker på veg og har fått et utslett på høyde med halebeinet. Det er små røde nupper som klør (klør litt, ikke mye) jeg har ingen allergier og har aldri utslett ellers. kan dette ha med graviditet å gjøre? finner ikke noe i bøkene mine

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei

Det tror jeg du kan ta helt med ro. Fikk selv utslett på overarmene, noe som kan ha å gjøre med valg av bodylotion. Brukte det som fantes i huset, bl.a. julegaver, men bør nok bare bruke mer eller mindre uparfymerte greier. Bør egentlig bare bruke "kjedelige" lotioner uansett.

 

Plutselig fikk jeg noe som klødde på leggen, og det kan fortsatt sees som en svak, svak hudfortykkelse. Du merker vel om du får reell eksem eller om det klør så vanvittig at du trenger å oppsøke lege, men at dette er farlig eller uvanlig tror jeg er usannsynlig.

 

Venlig hilsen

Lenke til kommentar

Jeg får veldig lett både utslett og kløe som gravid. Nuppete og rødflammete stadig vekk. Har hørt at det er dette som kalles svangerskapskløe. Smører meg med Vitapan når det er som verst og trøster meg med at 7 uker igjen nå, så er det hele over ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...