Gå til innhold

Et lite hjertesukk....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, bare renske ut litt tanker og følelser kanskje....

 

Er ei jente i 20årene som desverre har et problematisk forhold til kropp og mat.......hadde tidligere et problem med overspising-spying, men dtete bedret seg en god del da jeg fikk meg kjæreste...

Har prøvd å slanke meg gjennom de siste årene nå men det har gått veldig opp og ned.....klarte å ta av 10kg i fjor men så skjedde det ting i familien som gjorde at jeg datt helt sammen og la på meg omtrent alt igjen. Nå har jeg begynnt på nytt igjen, ikke nødvendigvis slanking, men legge om livvstil. Dette mye fordi vi planlegger å bli gravid. Vil jo at den lille skal ha det så bra som mulig, derfor vil jeg ned så mye som mulig før jeg blir gravid. Har denne uken vært alene hjemme(sambo bortreist) og av uviss grunn begynnte jeg igjen å stikke fingern i halsen og kaste opp...har gjort det hver dag denne uken, ikke alle måltid.Og det har ført til at vekten har minket selvfølgelig. Men i dag kommer sambo hjem så jeg skal slutte igjen nå. Det virker kanskje som jeg har mistet kontroll men det har jeg ikke. Jeg velger dette selv, hvor rrart det enn kan høres ut......

 

Som sagt vet ikke helt hvorfor jeg skrev dette, men godt å få det ut......kanskje har noen råd el erfaringer å dele med meg?

 

Kan til slutt si at jeg nå veier 88kg og er 1.63 høy....tatt av 3kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...