Gå til innhold

Noen andre som satser på å lage nyttårsbarnet 2007 ???


*Bea* & bitteliten

Anbefalte innlegg

Kunne jo vært stas å få den første babyen i 2007 ;)

 

Har sjekket litt med terminkalkulatoren og funnet ut at hvis jeg blir gravid ved min neste EL (ca 5 - 6 april) vil jeg få termin en av årets siste dager.

 

I utgangspunktet har jeg tekt litt på at det ikke er helt ideelt tidspunkt på året å få barn i desember, men når jeg fant ut at terminen kunne bli akkurat rundt nyttår kom jeg på at det kunne vært spennende å satse på å få et nyttårsbarn.

 

Så nå blir det nok full satsing denne måneden også ;)

 

Ha en super søndag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg slenger meg på her jeg å:) tihi. Hvis jeg nå skulle være så heldig å klare å få en spire på første skikkelige forsøk nå så har jeg termin ifølge babyverden 31.12.06:) hehe. så da må nok jeg og du kjempe vi hvis vi begge klarer det:) Skal følge litt ekstra med deg på ikm uke 16 lista.....vi har jo ikm rundt samme tid:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he...

 

Man blir ganske rar av å være prøver egentlig ;) Man venter på TR for å sette i gang med ny pp, så venter man på EL og dereter venter man og håper på at tanta ikke kommer. Er alltid inne å sjekker på terminkalkulatoren så snart jeg skal i gang med en ny pp ;)

 

Vente, vente.... Håper på spire i magen denne måneden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA HAR VI EL GANSKE LIKT,FANT UT JEG OGSÅ AT BLIR JEG GRAVID DENNE MND,ER TERMINEN 31.12.06 CA;)

 

LYKKE TIL

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok ikke noe nyttårsbarn her nei, men ganske tett vil jeg tro. Hvis det skulle klaffe denne pp vil jeg få termin rundt den 06.01, men man vet jo aldri, kan jjo føde både før og etter den tid :-)

 

Huff, håper det endelig er min tur denne pp! Hvis ikke blir det time hos legen i mai en gang :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!!

 

ja dersom jeg blir gravid denne mnd er terminen 31.12.06. Synes det hadde vært kult jeg, men dersom jeg blir gravid tror jeg nok jeg kniper litt igjen til etter nyttår. januar er en flott mnd!!!

 

lykke til alle denne pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jeg gravid nå blir det termin 29.12 så da håper jeg at jeg klarer knipe igjenn til etter nyttår =) men kjenner jeg meg rett hadde jeg vært så utålmodig så jeg ville prøvd få den ut før jul=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jeg gravid denne mnd så får jeg termin 03.01.2007. det hadde virkelig vært max om det hadde klaffet denne mnd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

 

Moro med nyttårsbarn da. :) Jeg har tenkt litt selv på det der med å ha termin helt på slutten av året, men det har vel egentlig ikke så veldig mye å si, og nå som jeg er midt oppi prøvingen bryr i alle fall ikke jeg meg så mye. :) Hvis det har klaffet for min del nå kommer jeg til å ha termin 26.12, midt i julen det! Men det er vel ganske vanlig å gå over første gang, så kanskje det blir konkurranse om nyttårsbarnet. ;)

 

Lykke til! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen.

 

Gøy å se at vi er så mange som har sjansen til å få termin rundt nyttår hvis vi blir gravide nå. Håper vi alle følger med hverande over i 1 trimester veldig snart...

 

God natt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er med på den, blir jeg gravid nå er termin 27.desember, så da er det mulig med nyttårsbaby ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke nyttårsaften her, men bursdagen til min bror faktisk....5 jan....Men skulle det klaffe, så KAN det kansje være en mulighet at den/dem kommer noen dager før? hehe.....

Lykke til alle sammen iallefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her jeg også. Hvis jeg blir gravid denne mnd har jeg termin 29.12, som forøvrig også er min busdag, litt artig:-) Men hvis det skulle klaffe så håper jeg at jeg går på overtig å føder på nyåret.. Er ikke mye gøy å være født så sent på året. Nå er det greit, men ikke når jeg var yngre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på her. Blir jeg gravid denne måneden får jeg termin ca 11.januar. Har 2 keisersnitt fra før, må jeg føde med keisersnitt på neste,så blir babyen født 1.januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Om alt klaffer denne mnd har jeg termin den 27 desember etter babyverden sin kalkulator.. Men jeg kommer nok til å ta keisersnitt, og da blir det nok avtalt tid sikkert litt før.. Om vi klaffer da :) he he

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... om jeg skulle være gravid nå, så har jeg termin 24.12.2006. På selveste julaften!!! *hehe*

Hadde i tilfelle blitt verdens fineste julegave:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Sluttet på pillen for litt over en uke siden.

Akkuratt ferdig med TR.

Kan ta tid,men håper på å få det til så fort som mulig:)

 

Lykke til:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei, hei!

 

Jeeeeeeeeeg!!!!!!! Thihi... Håper det endelig kan klaffe for oss snart nå! Skulle det klaffe så vil jeg ha menstermin 31.12.05. *Håpehåpehåpe* Ikke på nyttårsbarn, men et barn i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...