Gå til innhold

Et lite el-spørsmål......


Kristinpia85~litegull i magen

Anbefalte innlegg

Bare lurer litt her. Hadde forrige tantebesøk 24.mars og har ikm 20.april.......ifølge babyverden sin utregning har jeg el 7.april, altså dag 15. Trodde jeg skulle ha den 6. jeg, altså dag 14? Siden jeg har 28dagers sykluser? Ikke at det er så big deal altså, bare lurer:)

Og noen som vet hvorfor det er en dag forskjell på termin beregningen til barnimagen og babyverden?

 

Ha en fin søndag og takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det der er ikke til å bli klok på, men uansett utregninger er det individuelle forskjeller. Jeg fikk TR den 18.mars og har ca 30 dagers syklus. Testet pos på EL test idag. Dvs ca EL imorgen som stemmer veldig bra. Bare pass på å ha sex i den anbefalte perioden. Bedre før enn etter snar.. Vet ikke om dette var svar på spm, men..

Masse klemmer og lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det. Er så godt å endelig kunne sette igang nå:) Har helt stabile 28dagers sykluser jeg, derfor tenkte jeg kanskje det var logisk at el da var på dag 14, midt i liksom:) Men har kjøpt el tester så jeg skal begynne testing i morgen...:) åh, dette er så spennende...hehe. Du da, prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...