Gå til innhold

Lurt å kjøpe vogn i sverige?


mamma til 2 i august

Anbefalte innlegg

Jeg funderer på å kjøpe vogn i Sverige. Er det noen som har erfaring med det? Hva ligger prisen på der borte? er det noe særlig å spare? Tenkte å reise til Svinesund/strømstad, noen butikker som anbefales?

 

 

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du bor langt unna butikken i Sverige,hadde jeg ville tenkt meg om.

Tenker på evt reklamasjoner dersom noe skulle være feil med vogna.

Ellers er det vel like bra,om ikke bedre ang pris å kjøpe den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde tenkt å gjøre det, men så kom vi over ett knalltilbud på babyshop i norge. Følg med litt både i sverige og norge, kanskje det dukker opp noe innterresant!

Eller så må jeg bare si at på Happyland i sverige har de utrolig mye fint, og ikke så verst priser heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det meste annet kommer dette helt ann på. Men en av toppmoddelene til Brio vi skal kjøpe koster 1700.- mindre på Babyproffsen i Sverige (som ligger i det nye kjøpesenteret i Tøcksfors ved Ørje). Og legger man til at man får valutagevinsten på 15% i rabatt i tilegg sparer man nesten 2500.-!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Har bestilt vogn i Sverige. Happyland på Svinesund. Fikk vogn med bag, stelleveske og bilstol for ca 5000 nok. (quinny vogn) Dette var tilbud ut mars, men der er det stadig tilbud.

Se happyland.se

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte også vognen på Happyland på svinesund.

Bor du ikke så langt unna grensen (vi bor i oslo) er det jo greit å ta det som en koselig handletur også. (harrytur). Vognen vi kjøpte koster over 6000 i norge, der betalte vi 4700,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt nesten alt utstyr i Sverige på Happyland, ligger innerst på det store handleområdet på Svinesund. Babyproffsen på Norby er også veldig bra, men ligger litt over i prisen. Vognen vi kjøpte koster 6200 her hjemme, vi ga 4660 for den. Så det er MYE å spare på å kjøpe den der!

 

God shoppingtur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tips av en annen på barn i magen.. at det er kun 6 måneders reklamasjonstid i Sverige, mens det er 2 år i Norge. Det kan være en ting å ta med i kalkulasjonen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÅ Happyland ble vi fortalt at kjøps-garantien er på 1 år. Husker ikke hvor lenge de sa om fabrikasjonsfeil, men det var mye lenger enn et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...