Gå til innhold

Mollami♥!!!


Sunniva78 har to små

Anbefalte innlegg

Hei på deg!

 

Jeg har forstått det sånn at du også skal ringe inn neste mens til st.Olavs??

I så fall er vi i samme båt, jeg skal også ringe inn, i løpet av denne uken tenker jeg...

Sykepleieren sa noe om uttak i uke 23, men jeg er ikke helt sikker... Synes det kanskje høres litt sent ut, hvis jeg får mensen denne uka..?

Ikke vet jeg...

 

Har du fått bra inntrykk av sykehuset sålangt?

Alle mine erfaringer har vært positive, unntatt den siste tlfsamtalen jeg hadde. Synd at ikke alle kan være like hyggelige, for hun jeg pratet med gjorde virkelig ikke dagen min noe bedre for å si det sånn...

 

Hadde vært artig å "pratet" litt med deg underveis, vi går en spennende tid i møte:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sunniva78:-))

 

Så artig at vi er så likt i løypa,

og at vi holder til på samme sykehus:-)) Men jeg har el i disse dager, og får nok ikke ringt før om 14 dager, tenker jeg.

 

Etter som jeg har forstått, så skal vi begynne å spraye ca 20-21 syklusdag. Så er det jo sprøytene, så alt det her tar jo sin tid. Synes ikke uke 23 hørtes så tullete ut:-) Ettersom du ikke har fått mensen enda, så blir det jo bare ca uke 23, ikke sant?

 

Jeg har bare positivt å si om St.Olavs, enda...

Så synd du traff på ei som var lite hyggelig, da! Hva var det hun sa til deg da?

 

Ja, det skal bli gøy å følge deg Sunniva:-))

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Joda, alt tar vel tid, ikke sikkert at uke 23 er så lenge til...

 

Nå skal du få høre om telefonsamtalen jeg hadde...

Litt lang historie, men skal prøve å gjøre den kort...:-)

Vi skulle egentlig ringe inn mens i februar, men valgte å vente til mars, da vi hadde vært til akupunktur-behandling, og ville gi kroppen en "siste sjanse".

Jeg prøvde selvfølgelig å ringe for å gi beskjed om dette, men kom aldri gjennom. Dette var midt i flyttingen, så jeg antok at det var litt kaos der. I tillegg tenkte jeg som så at når de ikke hører noe fra meg skjønner de vel at det ikke blir denne mnd. Veldig dumt av meg å bare anta noe slikt, men det er ikke alltid like lett å vite hva man skal gjøre, alt er jo nytt!

Vel, jeg ringte så inn mens i mars, og forklarte da hvorfor det ikke ble noe i februar. Du burde i det minste ha sagt ifra, sa damen jeg pratet med. Jeg fortalte hvordan alt var, og da sa hun at jeg absolutt burde lagt igjen beskjed på svareren. Jeg beklaget dette på det sterkeste, og sa at det siste jeg ville var selvfølgelig å lage noe krøll...

Du trenger ikke å beklage noe til meg, det er verst for dere, sa hun!!!

Nå er det ikke ledig, og du må vente med å ringe inn i april. Tenk å si noe sånt da... Jeg er ikke så veldig høy i hatten fra før når det gjelder dette her, og tårene presset på.

Synes virkelig at de som jobber på en slik plass bør veie ordene sine litt mer enn dette.

 

Bortsett fra dette er alle jeg har pratet med kjempehyggelige, og jeg håper det blir slik i resten av prosessen også!

 

Klem-

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...