Gå til innhold

April: termin i dag, og her sitter jeg...


Gjest

Anbefalte innlegg

Så var dagen her, babyen i magen burde skjønne at dette er en fin dag å ha bursdag på! Men her sitter jeg fortsatt med magen kjempehøyt! Hodet har ikke festet seg, jeg har ingen vonde kynnere, og kjenner ikke noe nedpress. Den lille gutten eller jenta i magen har vært utrolig aktiv i det siste, og har gjort sånn at mammaen nesten ikke har fått sove om kveldene. Men jeg er jo i god form og ungen har det bra.

 

Dette ser ut til å drøye. Skal til jordmor om to dager, så jeg er spent på hva hun sier da. Vil jo gjerne se den lille før påske! Begynner å bli tom for ideer til hva jeg kan bake, vaske osv i uka som kommer... Nå hadde det vært gøy å sett hvem det er som har romstert inni meg i alle disse månedene, men må nok belage meg på ën del overtid....

 

Noen andre med termin i dag?

 

Tudelu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...og jeg sitter også her - 5 dager på overtid og skulle hatt i mars - var veldig nedpress en stund og verking båede her og der men nå er det akkurat som om den aldri skal komme ut - kjedelig. Tenker at jeg ikke har lyst til å gå 14 dager over og få midt i påska - får ta ny sjekk til uka men er litt mismodig akkurat nå - kunne godt hatt litt mer vondt ja:)

 

Lykke til på termindagen din - jeg følte det nesten som bursdag, men det kom ingen presang da - kanskje du får:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo ja, det er godt at vi er i samme bås, selv om jeg ikke gleder meg over at du går på overtid.. Jeg var helt innstilt på bursdag i dag, men det er nok ikke dagen ;-/. Må bare smøre meg med tålmodighet. Jordmor skulle undersøke på tirsdag hvordan det ligger an, hun mener jeg må bli ferdig til påske. Får hive meg rundt en runde med mannen i dag... Det blir vel ikke verre ;-).

 

Lykke til du også, det skjer nok før du vet ordet av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også termin i går, men sitter her fremdeles med babyen i magen :) Men håper jo at han vil ut snart nå!!

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...