Gå til innhold

April: nervøs!


Gjest

Anbefalte innlegg

Gruer meg nå..hadde to tøffe fødsler, begge hang på skuldrene pga de var store, på eldsten måtte de knekke venstre krageben for å få han ut, og jm stakk hånda inn for å gjøre det på nr 2, men klarte lirke han ut uten å gjøre det.

 

De sa til meg på sykehuset for 2 uker siden at jeg skulle bli satt igang imorgen om jeg var moden. Var hos lege onsdag, hadde 3-4cm og utsletta mormunn..kan en bli mer moden? Nå er jeg redd for å ikke bli satt igang..at ungen skal bli enda større. Så er jeg redd for at den allerede er for stor..at også denne skal sitte fast. På sykehuset sier de at det er 3. gang..det går sikkert bra, men de sa jo det når jeg fødte nr 2 med..at nr 1 hadde banet vei så det skjedde ikke en gang til.

 

Uff..må slutte å tenke meg redd, den skal jo ut uansett nå. Håper bare de ikke har lurt meg nok en gang..imorgen drar jeg ikke før jeg har babyen i armene mine!! Kan jo bli nervevrak av mindre å gå slik å tenke å gruble!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dei må vel høre på deg denne gangen.... ikke gi opp, dei har dokumentert at du har hatt problemer under fødselen så dei burde ta det på alvor. Hos meg så har dei ikke noen dokumentasjon på at eg har fått store barn (kun et barn som er født i Norge) og derfor har eg hatt store problemer med at dei trur meg...

Vil berre ønske deg lykke til vidare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg føler med deg Bia!

Sitter her plutselig og sluker alt jeg kommer over ang igangsetting, for nå kan det se ut som om jeg blir satt igang også... Fikk mildt sagt et lite angst-anfall idag, og skal på føden imorra for å snakke om ingangsetting (du kan se tråden på skravlesiden om du vil... Godt å få hjelp av BIM og DIB-damene altså :-)

 

Skal tenke på deg imorra jeg. Går helt sikkert kjempefint :-)

Nå er du like ved målet ditt! Tenk det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de må høre på meg. Sa til sambo at om de plutslig sier noe annet imorgen, så får han banke i bordet og si at de får bare sette oss igang. Er ikke sikkert jeg klarer det, kommer bare til å sitte å gråte jeg da.

 

Mammamia..las det på skravlesiden..håper dere finner ut av det, at du kanskje kan få bli mamma denne uka her!

 

Hvor leser du om igangsetting, har ikke funnet så mye om det jeg. Blir vel sikkert drypp på meg, siden jeg er moden, slipper desse gelkurene o.l tenker jeg. Har du eller noen andre for den del, noen linker til hvor en kan lese om igangsetting er det bare å slenge dem ut :)

 

Har gitt opp å tro det skjer av seg selv. Har slappa av idag, gutta var hos besteforeldre så jeg og gubben sov leeenge. Så gikk jeg en tur med hundene når vi sto opp før vi henta ungene. Kjenner null og nix ( kynnere da men...det er jo jeg så vandt med). Nei..får ladde batteria til imorgen, regner med jeg trenger det jeg har av krefter da.

 

Håper at etter jeg sier hadet bra til dere imorgen, at neste gang jeg er her inne er MED baby! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste jeg har lest har jeg forsåvidt funnet her på BIM gjennom søkemotoren, samt på Gullsmokken gjennom bl.a. ekspertsvar-arkivet. Du er kanskje ikke Gullsmokk-medlem eller?

 

Jeg håper du slipper å reise hjem igjen imorra - hvorfor skulle du egentlig blitt det når du er såpass moden som du er? Og jeg håper jeg også blir mamma om ikke så mange dagene.

Har ikke lyst å ha det sånn her i flere dager, selv om det går mye bedre med meg nå enn i dagmorres.

 

Kryss fingrene for meg, så krysser jeg for deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke medlem av gullsmokken nei. Søkte litt på bim og på google, men fann egentlig ikke så mye syns jeg. Får satse på å få litt info imorgen.

 

Nei si det..hvorfor skal de sende meg igjen?! Egentlig hadde de tenkt å sette meg igang mandag for ei uke siden, men utsatte det på forrige kontroll som var for 2 uker siden. På den kontrollen sa de at de syns det var for tidlige denf 27 mars, og de ville ta meg inn 10 april til vurdering. Men jeg ble helt fra meg av redsel, jo lenger ungen er i magen jo større blir den. Og om de tok rett, og den for 2 uker og 4 dager siden var 4kg..hva er den nå da? De kan jo bomme på den estimeringen av størrelse, så håper de har bomma med at den er mindre enn de trodde da..ikke større i af.

 

Men uansett, jeg fikk begge de to andre en uke før termin, derfor ville de vurdere meg den 3 april sa de. Om jeg da var moden kunne de sette meg igang. Og det er jeg jo..så får håpe de holder ord.

 

Du får ha lykke til. Håper jeg leser her inne når jeg kommer hjem MED baby uti uka at du har født du også! :)

 

Krysser alt jeg har for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...