Gå til innhold

April: Da blir det april-baby


lucky3

Anbefalte innlegg

Hei dere april-damer. Jeg har hele tiden tenkt at jeg skulle få i mars med termin 28.03 og en fra før som kom akkurat på dagen. Men nr. 2 lar vente på seg og da blir april måneden i stedet - det er nå iallefall sikkert. Er på 5 dag på overtid i dag og kunne godt tenke meg at noe skjedde snart ja:)

 

Det er vel flere enn meg som går her og håper på en baby før påske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit! :)

 

Ja..satser på det blir bebis her før påske. Blir satt igang imorgen regner jeg med..så da kommer den vel snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får bare sende hverandre gode fødetanker og krysse fingre, og takk for velkomsten - april er jo en veldig fin måned å føde i da - alltid vår på gang i april og på vei mot sommer - synes april låter fint - lykke til til dere og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

April er en flott måned :) Her stikker krokkus, snøklokker og påskeliljer hodene ut av jorden..solen skinner forsiktig på himmelen og den siste snøen smelter. Gleder meg til å få trille på turer!!! Skal bli sååå kos med en vårbaby :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Vårbaby må være det beste:) Jeg får på tirsdag jeg. KS kl 0900................herregud, det er jo bare timer til..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...