Gå til innhold

kvalm og deprimert....


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen!! Lurer på om noen har det på samme måte?

er nå i uke 10, begynner på uke 11 imorgen. Er i så utrolig elendig form, vet snart ikke min arme råd.... tenker hele tiden at dette kan ikke være riktig.... Har vært sinnsykt kvalm siden uke 5... klarer knapt å få i meg mat... alt må tvinges ned.. kaster heldigvis ikke opp, men blir så innmari utmattet av å være kvalm hele tiden... har i den siste uka begynt å bli forferdelig deprimert pga dette, og det hjelper jo ikke særlig heller!! Føler jeg har prøvd alle råd... også prøvd både homeopati og akupunktur uten at det hjelper... Dette er mitt 3. svangerskap, de to andre har vært helt anderledes... ingen kvalme!!

Har mest lyst til å gi opp... vet det høres forferdelig ut, men sånn føles det akkurat nå...vet ikke hvor mye lengere jeg holder ut... føler meg fullstendig tom for krefter og helt ubrukelig...

Huff for et syt... beklager det!!

Er det lys i tunnellen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er gravid for 4 gang.Jeg har vært kvalm siden uke 5 jeg også.

Jeg kaster opp og er veldig kvalm mye av dagen.Jeg har tatt postafen noen dager.tatt to stykk midt på dagen.Da har formen vært ok noen timer.

Det begynner å ta på å være så elendig og sliten.Vi måtte si det til guttene på 6 og 8 år.De har vært super bekymra for meg.jeg veit at etter uke 13 pleier kvalmen og roe seg litt ned.

kanskje den gjør det med deg også.Da har du ikke lenge igjen.Jeg er bare 7+4 så det er langt fram ennå for meg.

 

Vi får prøve å holde motet oppe så går det nok bra med oss.

stor trøste klem og God bedring ønsker jeg deg:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar Idefix... og god bedring til deg også.... har du hatt det sånn i tidligere svangerskap også?? måtte også si det til eldstejenta... hun lurte på om mamma hadde fått kreft.... . Har ikke tatt Postafen enda... er litt skeptisk, men tror faktisk jeg skal prøve likevel..

Trøsteklem tilbake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da, har spydd de andre tre gangene.Tenk å være så dum at en ikke lærer:0) Jeg fikk beskjed av legen min å kaste innholds betegnelsen på postafen.Bruke dem med god samvittighet:0)Så da gjør jeg det.Har aldri tidligere gjort det.Men som tre barns mor må en liksom fungere i hverdagen.Mine gutter trodde jeg skulle dø av kreft.Bestefaren er alvorlig syk av kreft.Så tilslutt måtte vi bare si det.6 åringen gråt og ville ikke at jeg skulle dø..Prøv postafen kanskje det hjelper deg litt på vei til en bedre hverdag.

Dette klarer vi:0)Men dette blir siste gangen basta bom!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve Postafen... enig med deg, dette er definitivt siste gang!!!

Hadde i grunnen bestemt meg for at jeg ikke skulle ha flere, alt av babyutstyr er solgt/gitt bort.... men man kan jo ombestemme seg? ikke sant..? :-)

Jaaa vi klarer dette vettu... hjelper å høre at det ikke bare er meg... blir jo redd og engstelig for alt om dagen...

klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også var ferdig.Har kvitta meg med noe baby utstyr.så fikk jeg beskjed om å fjerne livmora.Da ville vi prøve på en til.Vi har alltid prata om 4 barn.Hadde ett tøft svangerskap sist.ser ut som det kan bli det samme denne gangen..Så vi også ombestemte oss...

har to gutter og ei jente.Hva har du?

Du er heldig som snart er over på 2 trimester.Det er så lenge igjen for min del.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har 2 jenter, ei på 10 og ei på snart 4... håper kanskje på gutt denne gangen hi hi..

Fjerne livmora hørtes ganske dramatisk ut... kan jeg spørre om grunnen?

Ja gleder meg til å tippe over 12. uker...... i håp om at kvalmen gir seg og begynne å glede meg over svangerskapet!!

Er du noe inne på Chat siden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har msn,pleier ikke å være noe på chatten....Om du har msn kan vi kanskje snakkes der?

Jeg har slitt med voldsome blødninger og smaerter når jeg har hatt mens.Så vi bestemte at det beste var å få fjerna livmora.Vi fikk prøve å bli gravide til april førs.Gikk på hengede håret det:0)

Håper å en jente til denne gangen.Har ikke noe gutteklær.Men mange fine jente klær.Men har på følelsen at dette er en gutt.Har vært dårligst med guttene.....Jeg kan legge ut msn adressa mi om du vil ha den:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann da har jeg lagt deg til.

Jeg har [email protected]

Jeg er hjemmeværende så om du er sykmeldt er det bare å prøve på dag tid:0)Ellers bare å prøve,uansett altså....

Er her ikke like ofte på kveldstid.Er som oftest kvalmest på kvelden jeg da..Håper vi snakkes!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Må bare si at når man ligger dårlig så lenge så er det lov å klage ;o) Vet nøyaktig hva det går i. Prøvde selv Postofen for første gang i dag. Har også vært litt skeptisk. Og i dag har jeg hatt min første oppegående dag på over en uke. Lugget som et slakt på sofaen :o)

God bedring!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jepp. Jeg går vel fra småskeptiker til pillemisbruker på kort tid ;o) Trodde ikke det gikk an å lure den kvalmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del virker det ikke så forferdelig lenge.Så nå må jeg straks finne senga igjen før jeg havner på do....Håper virkningen varer lengre for dere:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...