Gå til innhold

Amming og sånn..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn på fire mnder som har vært litt sær på ammingen i det siste.Han blir veldig lett forstyrret og slipper puppen,noen dager har han puppenekt og han er generelt litt skeptisk.Må jeg regne med at dette er noe som varer ut ammetiden eller er det vanlig at det går over?Blir litt lei hele greia..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dessverre ikke noen erfaring å dele med deg, men jeg kan jo dytte tråden litt:) Min gutt har samme problemet enkelte dager.. Tar ikke puppen og bare hyler.. Ingenting hjelper. Har flere ganger prøvd å pumpe meg og gi flaske, men han skal ikke ta den heller, så det ender med at han har flaska i munnen mens jeg pumper ut melka fra den.. Tar jo evigheter da men.. Men har aldri hatt problemer på natta. Uansett hvor umulig han har vært på kvelden, så tar han pupp på natta.. Og neste dag kan det være som før at han tar pupp hele dagen.. Min er straks tre mnd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min er også sånn.. Noen dager værre enn andre.. Tror egentlig at de er nysgjerrige og ikke har helt tid til å puppe.. jenta mi slipper puppen og ser seg rundt.. Ser etter pappan sin.. og når han kommer å ser på henne forter hun seg å tar puppen igjen.. Erter liksom.. :) Litt morsomt å da...

Noen dager har hun problemer med å roe seg.. skriker og slipper puppen.. Da må jeg klappe eller stryke litt hardt over rumpa.. til hun roer seg. Tar litt tid så man må være tålmodig. Ikke gi opp.. barnet merker også hvis du blir stresset.. så prøv å ta det med ro. De får jo stort sett i seg det de trenger. Spiser når de blir sultne nok.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...