Gå til innhold

Lei av grøt - kanskje vi skal begynne med brødskive? Men......


Vimsemamsen

Anbefalte innlegg

1) hva slags brød - vanlig kneip eller...?

2) har skjønt at leverpostei er greia, men hvordan gir dere det? Hun har jo ingen tenner...??? Deler dere opp brødskiva i terninger som de spiser eller...??? Og av med skalkene er det slik?

3) og vanlig tykkelse på skiva eller litt tynnere?

 

Sikkert mange dumme spørsmål, men det er første gang vi skal prøve dette her =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg gjev vanleg brød, men unngjekk dei som har for store frø i byrjinga. Du kan gje mangt slags pålegg. Det kan kanskje vere greit å byrje med noko mildare enn leverpostei. Smør? Leverposteien har ein tendens til å kliste seg opp i ganen... Del skiva opp i terningar. Byrje med små og auk i storleiken. Vanleg tjukkleik.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia. Jeg har samme problemet. Grøt suger for tiden. Tulla er 5 1/2 mnd. Så jeg tenkte jeg skulle prøve med en liten bit skive.

jeg fikk tips om å begynne med det ferdig oppskjærte brødet som er i butikkene. Deretter skulle jeg bløte det litt i vann.

 

Skar skiven opp i kjempesmå biter go ga henne. Hun fikk alt i halsen så jeg fikk den store angsten, så jeg må nok vente litt til....

 

Men når jeg skal prøve igjen (sånn ca når tulla skal konfirmeres, da angsten tok meg helt), er det på denne måten jeg skal gjøre det.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...