Gå til innhold

August: Store pupper, Huff...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mine pupper di vokser og vokser, de må slutte snart eller så sprikker de. Ikke noe gøy, har deres vokset mye? Kommer til å få strekkmerker vist de blir større. ?

Vokser puppene hele svangerskapet eller???

Litt teit innlegg dette men plages av de tunge store puppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg bruke E-G cup og mine vokser.. det er frustrerende.. liksom at eg trenge mer der ...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet hvordan det er...jeg gikk opp fra en vanlig 75B til en stor 75D. De klør og vokser mer. Har hørt at de vokser hele svangerskapet, men mest på begynnelsen og slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he får ikke håpe de vokser like mye på slutten som i begynnelsen for min del. Takk for raske svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre vi er flere. Jeg bruker E cup til vanlig og synes dette er kjempe frustrerende!!! Gruer meg til melkespreng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg blir no litt misunnelig eg... Eg bruker A-cup og mine har ikke(desverre) vokst i det hele tatt... snufs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikkje du trenge å ver redd for at de ikkje ska vokse, bare vent til et par dager etter fødselen.

Då ska du se at de vokse.

Mine har blitt større i alle svangerskapene mine på samme tid. Rundt uke 18-20. så stoppet de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også nokså ille. Og jeg har ganske store fra før. Og det som er det verste er at når de fylles med melk....ja, da vokser de noe enormt IGJEN =( Ikke gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp fra 80A til 80C - så jeg er fornøyd jeg ;)

...blir verre når de skal slappe ned igjen til A'en...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...