Gå til innhold

Flere som utålmodig venter på overtid???


Gabs

Anbefalte innlegg

Ja- i dag er det hele 14 dager etter termindato..... Begynner å tro at den lille gutten ikke kommer ut. Virkelig en tålmodighetstest dette her..!Var på overtidskontroll sist fredag- hadde en åpning på 1.5 cm og "strippet" åpningen til ca 3 cm. Litt ubehagelig , men ikke så vondt. Skal tilbake på sykehuset i morgen- blir da tatt en ny vurdering om fødsel skal settes i gang eller vente til onsdag. Kan iallefall trøste meg med at han kommer en eller gang i løpet av uka.

 

Er det flere som er i samme situasjon og/eller har vært gjennom dette før?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stakkars deg - jeg er 5 dager på overtid og synes det er leeenge - hvorfor skal de kanskje vente til onsdag med deg når du alt er 14 dager over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken ;) Jo- de skal se hvordan det ligger an imorgen. Om barnet og jeg har det bra, modningen etc. Mulig de prøver å sette inn modningsgele i morgen og ser da hvordan denne fungerer. Kan risikere å bli sendt hjem og skal tilbake igjen etter 2 dager om de vurderer det slik. Dette for at det beste er at det setter i gang av seg selv ifølge legen. Krysser fingerene for at de hjelper meg igang uansett i morgen jeg! Man blir jo så LEI. Håper du slipper å vente like lenge, for dette unner jeg ingen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff, jeg får helt spader av å lese innlegget ditt. Er to dager over tiden nå, og holder på å gå på veggene... Vi har satt livet litt på "hold" i tilfelle noe skal skje, og det er jo ikke så lett å leve slik i lengden..Folk spør hver eneste dag,- og jeg kan are si det samme. Har sterke kynnere på formiddagen og kvelden, men i det jeg legger med i senga å slapper av så er de forsvunnet som dugg for solen. Orker ikke tanken på å gå slik som dette i 1, 5 uke til. Fikk siste 4 dager etter termin, og hadde håpet denne kom før,-- ettersom menstermin var 24., første ul termin var 26 og siste var 31. Lykke til for deg. Får håpe noe skjer i natt,- så slipper du aavgjørelsene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Jo- man blir sliten av å ha livet på "hold". Har jo egentlig hatt det i en måned nå ( 2 uker før og etter termin). Blir spesielt tungt og slitsomt når man lengter slik etter å se nurket. Samtidig blir man litt nervøs- morkakefunksjonen kan jo bli nedsatt når man har passert termin. (den var heldigvis helt topp på fredag, men likevel "skurrer" det i bakhodet") Jeg har noen sterke kynnere på natten, men de går over her også ;(

Lykke til for deg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...