Gå til innhold

Dåpen og klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har døpt barna sine? Hvordan gjorde dere det i forhold til dåpskjole og andre klær? De har vel ikke kjolen på hele dagen akkurat, så hva slags klær tok dere på etterpå? Fint med noen gode tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter at vi kom hjem fra kirken, tok vi en del bilder av gutten mens han hadde på dåpskjolen, men før vi spiste fikk han på seg andre klær. Han hadde på seg en søt hvit dress i velour (hmm, er det sånn det skrives?). Helt vanlig liten babydress som kan brukes til fint og til daglig.

Lillebror skal døpes om to uker. Etter kirken skal han ha på seg en hel liten matrosdress i velour. Billig liten sak til under hundre kroner da jeg kjøpte den på halv pris på Cubus i januar.

Dåpskjolen har tantene til gutta sydd. En nydelig kjole som alle søskenbarna har brukt. Lillegutt blir nr.6 i løpet av 7år. Alle navnene og dåpsdatoene er brodert inn på kjolen. Veldig koselig.

Skrevet

Skal ha dåpskjolen som jeg er døpt i tror jeg. Og etter at vi har tatt bilder, tar vi av han kjolen. Tar da på han ei svart bukse, hvit skjorte og et slips med litt blåfarger i: Han blir så fin atte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...