Gå til innhold

Blødning når ei sprayer...


Smilet:)

Anbefalte innlegg

Heia jenter!

 

Her er eg i full gang med spray. Har snart spraya i 3 uker, og det går kjempefint. Skal spraye i 4 uker før eg beg. på sprøyer (dette pga. påsken).

I papirene står det at vi skal ha ein blødning i løpet av perioden vi sprayer. Den trenger ikkje å være som ein vanlig mens-blødning, men det skal være ein blødning.

Det eg lurer på et kor lenge denne pleier å vare?

Normalt har eg mensen i ca. 5 dagar. Eg fikk blødning som normalt på den dagen eg pleier. Hadde vanlig mens disse dagane. Men så bare har eg fortsatt med svak blødning siden, og er no på dag 11...

Er det noen som vil dele sine erfaringar med meg?:)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikk helt jeg Smilet... Selv venter jeg mensen i morgen og håper den er så "normal" som mulig. Er du også på Riksen? De er flinkt til å svare på mail, så du kan jo skrive til dem og spørre - eller ringe (men det er så vanskelig å komme gjennom på telefonen).

 

Søndagsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Smilet.

 

Man skal ha en blødning i denne perioden, da vet de at alt det "gamle" er ute og kan starte på ny frisk med sprøyter. Jeg hadde TR som normalt.

 

Så det er nok riktig.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snøfilla!

Mensen var som den normalt pleier å være, bare at den ikkje har slutta heilt... Hadde normale blødningar de 5 dagane eg pleier å ha mensen, men må fortsatt gå med truseinnlegg på dag 11.. Er svak blødning, men med vanlig rød fagre om du skjønner.. (ikkje sånn spotting-farge).

Men men, det meste er vel normalt, så eg tar det for det!

 

Vi hører til i Haugesund. Spennande tid vi går i møte:)

Meiner å ha lest at du og skal ha uttak/innsetting i uke 17?!! Nærmer seg med stormskritt!!!!!

 

Klem fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg fikk normal mens når jeg gikk på spray:) den kom og gikk som normalt:)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar jenter:)

 

Vel, det ser faktisk ut som blødningen beg. å ta slutt no! Så då varte det i 10-11 dagar:)

 

Lykke til jenter, dette her skal vi klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei smilet...

da jeg sprayet så kom mensen som vanlig,og det var på nøyaktig likedann som til deg,har normalt blødning i 4-5 dager og trodde aldri att det skulle ta slutt,etter det var gått 5 dager så var det nesten bare blodaktig slim som kom(sorry detaljene) og dette fortsatte i ca.5-6 dager til... så det er vell nedreguleringen som muligens gjør det..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Lise Merethe!

Det var godt å høra!

Faktisk så slutta den ikkje heilt i går heller...

Så då sitter eg her på dag 12 og har fortsatt struseinnlegg på...

Men, det er vel som du sier nedreguleringen som gjør det.

Og s og med at eg må spraye ekstra lenge pga. påsken, så varer vel nedreguleringa desto lenger.

Jaja, er jo heldigvis ikkje så mye, og heller ingen smerte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blødning som normalt men gikk med truseinnlegg frem til jeg begynnte med sprøytene da ga det seg helt iløpet av noen dager. så det er nok bare fordi du går litt lenger på dem tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det tror eg og no:)

Takk for svar:)

Greit å vita at ting er normalt:)

Håper det står bra til på Island:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...