Gå til innhold

Noen andre som ikke gir leverpostei? Andre forslag til pålegg på de første brødskivene?


handygirl

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke leverpostei. Spiste det da jeg var liten, men nå syns jeg det er ekkelt og ikke tror jeg det er så utrolig sunt heller. Det virker som en selvfølge at unger skal spise leverposteipå brødskivene - fikk tom en boks i posten!!

Noen som har andre forslag til pålegg? Har ikke begynt med brød enda, men har tenkt på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...og hva med salt i pålegg da? Det er vel salt i leverpostei og sikkertenda mer i kaviar? Eller????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leverpostei er en fin kilde til jern som de små trenger nå som det medfødte jernlageret er borte, derfor er det så mange gir leverpostei. Angående saltinnhold, så går det greit så lenge man ikke bruker så mye pålegg på brødskiva. Så makrell i tomat feks skal de ikke ha hver dag og i tynt lag. Det gjelder også kaviar som er veldig salt, det kan være lurt å vente med til de er litt større. Men prim og smøreost kan de jo få. Prim er ikke salt, og litago sin prim inneholder også jern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har forsøkt makrell i tomat?? Har lyst, men på helsestasjon mente de at jeg skulle vente til poden var 1 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok gitt grov leverpostei, gjerne en mager type. Andre forslag er brunost, gulost,fleskepølse,servelat......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avokado er veldig godt på brød. Jeg har også kjøpt frossne bær på butikken og mosa de til syltetøy (uten å bruke sukker da) Most banan. Det er mye frukt som kan kokes og moses. Bruk fantasien!

Bruk grovt brød, da får barnet jern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prim, nypesyltetøy, makrell i tomat går d ant å gi.. gutten hær vill ikke ha brødskive, så hær blir d litt grøt fortsatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...