Gå til innhold

STOR MAGE I UKE 20?


på tjukka med nr 2:)

Anbefalte innlegg

Er i uke 20 og har så stor mage føler jeg, har dere andre store mager rundt uke 20, synes godt jeg er gravid. Hva med dere.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar, godt det ikke bare er meg. Har ei venninne som ikke har fått mage enda, hun er 24 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt stor mage en stund.Flere som har blitt paff når jeg har sagt at jeg enda har 4 mnd igjen ja..ser ut som jeg er 7 mnd på vei jeg også:)Har lagt på meg 14 kg hittil,så det må jo nesten vises både her og der da..er 23+3 nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ferie hos foreldrene mine i uke 20.

Jeg møtte ei jeg kjente på Rimi der,og hun sa hun syntes jeg var tøff som turde å reise så langt når jeg var så høygravid......

Så du er ikke alene.

Er nå i uke 28,og har kommet meg ned på den grønne streken på skjemaet igjen,etter å ha ligget litt over en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 25 nå..det er så vidt det har begynt å synes..er litt kraftig fra før av, så det er nok grunnen.. nå bare gkeder jeg meg tilmagen kommer til å strutte:-)

Kos deg, og nyt det så godt du kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gøy å få slike kommentarer nei, husker godt dagen etter jeg fødte sist. Da mine foreldre og søsken kom på besøk var første spørsmål,: oi, er det en til der inne. Skulle sikkert være en spøk,men ikke særlig morsomt. Får trøste meg med at den går inn til slutt, må bare kose oss med mage mens vi går gravide, det er jo koslig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min begynte å vokse skikkelig rundt uke 17-18. Nå begynner den å bli stor ja :) Noen har spurt om jeg får tvillinger og noen mener jeg har så stor mage som er vanlig... vet ikke jeg :) tvillinger er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...