SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 2. april 2006 #1 Skrevet 2. april 2006 hva kan man gjøre for å øke luftfuktigheten i et hus?? orkideene mine dør ut!!
*bubbs* Skrevet 2. april 2006 #2 Skrevet 2. april 2006 Haha!! Du kan få masse luftfuktighet av meg!! :-D Har alt for mye.. Mitt tips: Dusj uten vifte på og innstaller gass-fyring!
Gorgonvaktmester Skrevet 3. april 2006 #3 Skrevet 3. april 2006 Errr. Ikke dusj uten vifte på er du snill... Da øker du sjansene for muggsoppvekst i baderommet ganske drastisk. Kjøp i stedet en luftfukter - spør i en elektrohandel (Expert, Bonus etc.). Da kan du styre fukten dit du vil.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 Flytt heller på orkideene. Luftfuktigheten skal helst ikke være over 50 pga fare for utvikling av astma og allergi. Kjøp deg et hygrometer og følg godt med. Luftfuktere anbefales ikke
Gorgonvaktmester Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 Glemte det med støvmiddene da... Det er kanskje best å bygge et "conservatory" som et tilbygg til huset - da får du plass til flere planeter også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå