Gå til innhold

"Lappen" blir tatt fra meg..


Gjest

Anbefalte innlegg

Ja, jeg ble litt paff der jeg satt hos nevrologen. Jeg hadde et kraftig krampeanfall for 6 uker siden, så da må jeg fint levere lappen inn for 1 år. "Du tar fra meg livskvaliteten min" sa jeg..

Så det på toppen av andre diagnoser jeg har (var på kontroll hos Revmatiker dagen før), så er det ikke gøy å være meg nå. Har kjørt bil i snart 17 år!

Måtte bare få ut litt frustrasjon... Blir litt trim da, er i min 23. uke, og sykemeldt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff da .. frustrerende når man ike kan gjøre noe ra eller til.. men du får den vel tilbake?? du får se positivt på det .. trim er bra det og :)

 

Lykke til ;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg.

Jeg har også mista lappen pga anfall. Har vært uten i tilsammen 3 år, men ikke sammenhengende. Det er noe dritt! Men lite jeg kan gjøre.

 

Mister jeg den engang til må vi flytte fra det fine, nye huset vi nettopp har bygget. Det ligger nemlig så langt fra allmennheten at vi er avhengig av bil....

 

Lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får dere krampeanfall? Er det forbundet med graviditeten? Eller med andre ting? Høres jo fælt ut å f.eks. måtte flytte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra med tanke på sikkerheten for oss andre..

Er enig i at man ikke skal la folk med kramper osv kjøre bil. men skjønner vanvittig godt at det er tungt når det skjer en selv.

 

Min bror mistet lappen pga anfall. de trodde det var eplepsi men det var dessverre hjernesvuls :(

 

Du får masse trim da framover.. og en god grunn til å mase på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...