Gå til innhold

Hvor blir det av de ekstra 400 gram brystene??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Får alle veldig større bryster i løpet av svangerskapet?og særlig de siste ukene? Jeg er i uke 35 og kan bruke samme bh som alltid. Jeg er ikke så opptatt av å få store bryster sånn for min egen del, men begynner å lure på om dette kan ha noe å si for om der vil bli melkeprod. eller ikke. eh...høres sikkert litt dumt ut dette men jeg må bare spørre... Håper så inderlig jeg får ammet mitt første barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er visst veldig individuelt dette også! Og jordmor her sier at det ikke har noe å si med størrelse...

 

Blir det for ille så får du si fra, har gått opp 3 størrelser, og bruker svimlende 75 G for øyeblikket.. (har bare 24 dager igjen da....) Men jeg gruer meg til de (forhåpentligvis) blir stinne og fulle av melk, for da blir de vel enda større...

 

Men jeg deler gjerne med deg, jeg!! ( Brukte 23000 på en brystreduksjon for noen år siden, føles litt bortkastet nå:-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det lurer jeg også på! Mine har ikke blitt mye større, men de kan bli litt større noen dager etter fødsel når melka kommer!

Skal ikke ha noe å si for produksjonen.

Jeg er strålende fornøyd med at jeg ikke fikk større pupper etter første graviditet. Jeg hadde ganske små pupper og massevis av melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke utover melkproduksjonen, så det skal du ikke være bekymret over :-)

 

Hadde bare vært happy om de ikke vokste jeg, blir jo tre ganger verre når melka kommer. Skikkelig wannabe silikonvally-bimbo, helt jævlig, og faktisk det jeg gruer meg mest til.

 

So don't you worry :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra hovedinnlegger: He he.. Ja..det var vel kanskje litt tullete av meg å bekymre meg for dette. Og det er for all del ikke noe jeg bruker mye energi på å bekymre meg over. Jeg er jo så glad jeg er frisk og kommer til å bli veldig lykkelig hvis det blir et velskapt barn.. Bare leser overalt i bøkene mine og her inne på de ulike nettstedene at nå er brystene gedigne.. Titter ned på mine egne og tenker "eh...nei?" syns også det sjelden står at dette er individuelt og at for noen er det sånn og for noen er det sånn..-det står det om alle andre forandringer i kroppen, men brystene, nei de blir BIG! i siste trimester bare blir de større og større.! snufs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nok havnet i dobbelt monn på mine, hehe... Og mine er dessverre store nok fra før liksom. Størrelsen har nok ikke noe å si på melkeproduksjonen. Jeg har alt for store pupper til vanlig, men hadde ikke spesielt mye melk til nr 1. Det var akkurat så det holdt til henne, og hun var en liten baby. Jeg ser flatbrystede damer som sikkert har mye mer melk enn jeg hadde. Så vær glad for at du får beholde puppene dine du, og at de ikke eser ut over helt ukontrollert som mine gjør!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine er også akkurat som før, har ikke forandret seg litt engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg var gravid hadde jeg små bryster, og brukte bare B-cup og C-cup, men hadde rikelig med melk. Så evnene til å amme har ikke noe med størrelsen på brystene å gjøre.

 

Denne gangen har jeg fått større bryster, og håper på like bra melkeproduksjon som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...synes du B og C cup er lite??? Jaja, tydelig forskjellig syn på det da:-)

Med min første brukte jeg A-cup helt til fødsel - 2 dager etterpå lignet jeg på Dolly Parton:-) Med nr 2 brukte jeg B-cup før fødsel og gikk opp til C-cup, men var ikke like oppblåst som første gang. Nå ventes nr 3 og jeg har gått opp til C-cup i svangerskapet og kjøpt ammebh i samme str da jeg ikke regner med å bli så enorm som første gang. Str har ingenting å si for produksjonen. Ofte sliter de med store bryst mer med å få til ammingen pga store brystvorter og at barnet ikke klarer å få alt inn i munnen.

Så prøv å ikke bekymre deg, du kommer helt sikkert til å få nok melk til bebisen din:-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte B- og C-cup etter at jeg hadde begynt og amme. Syns ikke det er så stort med full pupp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine ble ikke noe større under svangerskapet, men fy flate jeg tok det igjen etter lille gutt ble født:) så her er det masse melk!ungeen klare nesten ikke svelge unna, så her er det en halv pupp til hvert måltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kommet like langt som deg og bekymret for akkurat det samme. Ingen forandringer og ingen råmelk. Så det er iallefall flere av oss!!! Det skal nok gå greit skal du se:-). Venninna mi gikk opp to BH st og fikk ikke melk. Jeg tror ikke det har noen sammenheng, men som sagt..forstår at du er bekymret for det er jeg og.

 

Lykke til til oss!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...