Gå til innhold

November eller Desember?


et lite mirakel

Anbefalte innlegg

Heisann, solstråler! Endelig drista meg inn på sida... Har første legebesøk på Tirsdag pga at jeg plutselig fant ut at jeg kanskje var en mnd lenger på vei, har ikke helt kontroll... Kan legen ta prøver allerede da og finne ut om terminen er i November eller Desember? Grunnen til usikkerheten er at de første symptomene kom så utrolig tidlig(kjente det i puppene etter tre dager...?), kanskje jeg slipper å vente så alt for lenge på det lille mirakelet...x-er fingrene for November!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når hadde du mensen sist? Ømme pupper kan komme fra den dagen du venter mensen (noen for det før) og andre får ømme pubber etter noen uker. alt er forskjellig. Fikk du ømme pupper tre dager etter ikm? - det er helt normalt!!! men har du ikke en syklus å gå etter? når hadde du tr sist?

Legen måler livmoren og finner ut hvor langt du er på vei. men får å kunne kjenne denne må du være ca 10 uker eller mer på vei.

Ellers så spørr han deg om når du hadde tr sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt p-sprøyta fram til for kort tid siden, og hadde ikke kontroll på syklusen enda. Kjenner det på puppene ca en uke før jeg skal ha mens, så derfor har jeg ikke brydd meg med å telle enda. Dette pleier å gå over rett etter mens, men denne gangen fikk jeg i stedet vondt på en annen måte ETTER at mensen var over. Men så kom jeg til å tenke på at den siste mensen var veldig rar også, blødde lite og ble fort ferdig. Kanskje det var en liten blødning, og at jeg er en mnd lenger på vei? Skulle egentlig hatt mensen i disse dager, men tjuvstarta med to tester for ei og ei halv uke siden som var positive...det er jo også ganske tidlig og, er det ikke? Kjedelig om ikke legen finner ut dette på Tirsdag, er jo så spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde menssmerter fra den dagen jeg ble befruktet. Har ikke kjent noe i puppene enda, men eldstemann er bare året, så jeg har akkurat sluttet å amme han; dermed ligger det vel "klart" til nestemann allerede. Så du skal ikke se bort i fra at du kjente symtomer så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...