Gå til innhold

Kan jeg gi avocado hver dag?


Lille Filur

Anbefalte innlegg

Han elsker det blandet med pære, eple eller banan. Og han pleier å få det til lunsj, men nå er jeg litt usikker på om jeg kan gi det hver dag? Han får en halv en.

 

Veit liksom ikke hva annet jeg kan gi til lunsj som er litt mettende....han har ikke skjønt seg på brød enda.

 

Håper på svar!!:o) takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Hva med grøt til lunch også?? Jeg tror ikke det er noe galt i å gi avacado hver dag, men det er sikkert ok med en liten variasjon. Du blander jo med forskjellig frukt, så det er sikkert bra dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at de bare skal ha grøt to ganger om dagen jeg... Her får datteren på ni mndr. stortsett grøt frokost,lunch og kvelds. Middagsmat til middag.. Og frukt etter hvert måltid. Hun eeeeeelsker frukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia. Her i heimen er det nan og grøt til frokost, nan og frukt til lunsj, middag på glass og saft til middag og grøt og nan til kvelds. Hørtes litt spennende ut med den avocadoen, tror jeg må prøve det. Hvor gammel er din? Blander du den med andre frukter, er det så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, jeg ønsker mitt barn det værste av alt. Derfor bøtter hun innpå med saft hele dagen. Du skal være litt forsiktig å si sånne ting. Folk er forskjellige og gjør det de mener er best for sine barn. Om det inkluderer å gi barnet saft må en få lov til det uten å måtte få slike flåsete kommentarer. Kanskje ikka alle barn vil ha vann, og det finnes saft før bebiser også. jeg vil nå si at et visst væskeinntak er det nå det viktigste. Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ!!!!! Barn drikker vann, men om man begynner å bøtte på med saft, så skjønner jo de også at det er best. Og så vil de kanskje ikke ha vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, da menneske! Snakke meg om å være påståelig! Alle vet jo at vann er det beste for barn, men hvordan få det i barna sine får jo være opp til hver enkel. Skal man la være å bruke malt i grøten mot hard mage fordi det er så mye sukker og de kanskje blir vant med det og ikke vil ha grøt uten noe søtt oppi? Ta deg sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir vann og eplejuice blandet! Han eeelsker det!! Hver enkelt finner utav hordan de vil gjøre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...