Gå til innhold

KIMBY...synes måten du sier ting på er frekk....


Mamman til AM&JS

Anbefalte innlegg

Da gjelder dette så klart meg..siden du heeeele tiden nevner mitt navn..mamman til a & m...bla bla bla..

 

Da med at jeg ikke klarer å tenke selv + + +..og at jeg spør om alt opptil flere ganger o.l.

Jeg er hvertfall såpass ærlig at jeg tørr å signere med mitt virkelige nick jeg..og synes det dere driver med er spennende..

 

OG tar på langt nær alt dere sier for god fisk!!

 

Så tror du skal prøve å henge ut noen andre, og slutte og fortelle hva de andre spådamene her inne skal gjøre og ikke gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alvorlig talt ...du må da fatte og begripe at når du skriver følgende:

"....kimby , barnet mitt sier det har vondt i ørene " så trur jeg nok det er fler enn oss som rister litt på hodet ! Som Kimby har sagt skal man ikke spøke med dette , det er heller ingen veiledning.

Og det er nok lurt å tenke litt over. Ser du skriver kimby er skriver på en frekk måte , og da må jeg bare skyte inn at dine spørsmål er latterlige ! sorryy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe måtte flir litt no..men men :o)

 

ja det skal du ha ...du bruker ditt nick...men jeg henger deg ikke ut...som du kanskje leste så nevnet jeg alle de som bytter nick.

 

jeg advarer om dette for at jeg bryr meg om hvert enkelt menneske.

 

men når du har så mange spm så kontkat en spådame som tar betalt...hun bryr seg ikke om deg og ødelegger gjerne livet ditt for å tjene ekstra penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...