Gå til innhold

August: tiltaksløs??


minsin- j27.08.06, j10.04.10

Anbefalte innlegg

hei dere:)

 

jeg lurer på om det er fler som har det som meg? er så utrolig trøtt og lat. orker ingenting, gidder ingenting. klesvask og diverse rot bare hoper seg opp. det er helt ekstremt, kunne ligget foran tv hele dagen! er dette normalt?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

akkurat samme opplegget her... gidder ingenting... Alt husarbeid gjør jeg på skippertak når jeg synes det begynner å se "for jævlig" ut ;) Latskapen lenge leve =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp..ekstremt tiltaksløs........nesten apatisk til tider,føler meg som ei dårlig husmor,har aldri vært et flott eksempel men jeg gjør jo nesten ikke noe i huset lengre,tv`n er min beste venn..sofaen er så snill og god..

Håper jeg begynner å gjøre mer i huset,blir sikkert lettere når sommeren så smått begynner å komme.

Trenger sol og varme..er så lei vinteren!

 

Lykke til med,håper energien vår stiger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og e akkurat like lat. Har et roterom som bare hoper seg opp med klær. Eg kan gjør mye aent, men eg orke ikkje brette klær.

 

Men i dag har eg vert på loftet og hentet ned tre esker med bebi klær etter de andre to, luket ut det eg ville og kunne bruke te denne lille gutte bebisen.

Så nå går vaskemaskinen for full gang, og når det er tørt ska eg stryke med glede =)

 

Tror han gleder seg for ehr er det xtra mye liv nå =) Juhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puhh... det er godt å høre at det ikke bare er meg som er sånn... gleder meg til arbeidslysten kommer tilbake så jeg kan få gjordt litt!! (håper den kommer før babyen :/ ) sol og sommer hadde nok vært tingen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...