Gå til innhold

noen som har sett Lilliana og prinsessa i det siste?


Fisemusas-musefis...

Anbefalte innlegg

bere lurer, for jeg har ikke sett/pratet med henne på lenge....

 

Hmmmm....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Nei ikke på leeeenge ...

Har tenkt på det selv!

 

Får håpe hun dukker opp igjen snart :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :o)

Så kos at dere tenker på meg ;)

 

Vi har vært uten nett en stund, så det er forklaringen på min manglende tilstedeværelse.

 

Jeg har det bare fint, og det har jammen meg vesla i magen også. Hun koser seg og sparker sine myke bevegelser. Er i uke 25 nå og har straks bare 100 dager igjen :o) Herlig!!

 

Vi er igang med å ordne i stand barnerommet :o)

 

Har dere det bra, jenter? Håper det!!

 

Stor godklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilliana :o)

 

Koselig å ha deg tilbake her på bim! :o)

Her går det bare fint! 106 dager igjen i dag! Er det ikke herlig?? Tida går sakte men sikkert framover!

 

Godt å høre at prinsessa di sparker og har det bra! Det gjør også mitt lille hemmelighetsfulle vidunder! Jeg vet jo forsatt ikke om det blir jente eller gutt, men håper at vi kanskje ser det på ny ultralyd 21. april! Er spent :o) - men understreker igjen at det aller viktigste er at babyen har det bra og er frisk :o)

 

Å så koselig å ordne barnerom! Sukk! Kos dere masse med det :o)

 

Vi snakkes!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

 

godt å høre fra deg...:)

 

Blei litt engstelig jeg nå, men det hadde jeg jo ingen grunn til ser jeg:)

 

så kos da, med barnerom:)

prates vel på msn en dag?:)

 

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilliana.

 

Kjempe kos å se deg igjen. Lurte på å etterlyse deg jeg oxo hi hi

men så har jeg sett noen svar du har gitt å trøsta meg med at alt var bra. Du er en ordentlig poppis her inne du :-))) og det er vedlig forståelig

En kjempe positiv jente med mye fornuftig på hjerte, er det rart vi savner deg hi hi

 

Godt å høre at alt går fint med deg og prinsessa,ikke lenge til du skal over på 3 trimester nå....åååååååå det gleder jeg meg masse til.....4 uker igjen her da :-/ men det går no på fram hehe

 

Ha en flott dag,klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen, jenter :o)

Dere er jo sååå skjønne da :o) Blir helt rørt jeg!!

Maria1978: det blir jammen meg spennende med ny UL på deg!! Skulle ønske jeg også fikk en til! Har tenkt på å bestille privat da; er jo fremdeles noen dager igjen til juli, hehe. Blir spennende å se om din lille skatt ønsker å vise seg :o)

 

Kruspersille: titt tei :o) Jepp, vi får snakkes på msn snart :o) har som sagt vært uten nett, og det nettet vi har nå går ganske treigt... Må få noen til å se på det :o) Du er vel over på 3 trimester for lengst: kommer snart jeg og:o)

 

mumi:-): ble helt rørt av innlegget ditt jeg :o) Må få si ditto til deg; du er også alltid trivelig å snakke med :o) Er flott med anstendige folk :) Hvordan er formen din? Du var sykemeldt ei stund?

 

Og dere andre også: har dere det bra?

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp har hoppa over dit jeg:)

Og nå venter jeg bare på deg....:)

men det er jo ikke så lenge igjen....

:)

 

kjipt med surrete nett da.

prøver å treffe deg på msn iallefall:)

 

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :-)

 

Er nok blitt mer og mer begrensa av BL,har fått henvisning til fysio da,(de beste i byn på BL) påsto legen,men hos de beste er det alltid venting, så ihvertfall 14 dg måtte jeg regne med. Håper dette kan gjøre nytten slik at det er mulig å komme seg litt i jobb igjen. Kjedelig å bare gå her å vagge hi hi Da er det godt å ha BIM ihvertall,slår i hel litt tid med hyggelige mennesker her inne.

Hvordan går det med deg da? Du hadde jo begynnede BL husker jeg,men du kom deg litt igjen,eller? Håper formen er bra:-)

 

Klem igjen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...