Gå til innhold

Ang. hemorider....... igjen


tuttut79

Anbefalte innlegg

Er det ikke typisk . Helt på tampen av sv.skapet (4 dager til termin) har jeg fått den megastoooore!!! VONDE hemoriden. Den er hard og øm. Jeg smører og smører, men synes ikke dent blir særlig bedre. Skal til legen i morra, så da tenkte jeg at jeg skulle spørre om det gikk ann å få stripset den, etter fødselen, hvis den ikke blir borte,. Er det noen her som har fått gjort det??? Hvor ubehagelig var det i så fall??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

akkurat det kan jeg ikke svare på, men jeg synes du skal prøve å smøre aloevera på den. det gjorde jeg på min og tre dager senere var den vekk. dessuten lindrer aloeveraen kjempe godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har fått "ordnet" litt med en hemorroide en gang. Det vondeste var bedøvelsen, er et veldig ømfintelig område liksom. Men etter den kjente jeg ingenting, og det ble helt bra etterpå. Men sammenlignet med fødsel er det jo bare blåbær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke la være å gjenta dette - jeg har hatt kjempeplager med hemorider i svangerskapet (sykmeldt og sengeliggende i flere uker, og kun med beskjed om at intet var å gjøre (utenom Sheriproct/alcos anal), og at det bare var å holde ut plagene til etter fødselen.

Min reddende engel ble en akupunktør, som snudde hverdagen min helt. Hun kurerte plagene, - de ble helt borte! Bor du i Oslo-området, kontakt Mette Kim Groth - etter 1-2 behandlinger ble jeg helt fin!! Kan ikke anbefales varmt nok!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...