Gå til innhold

Se hva jeg fant (for de som sliter med at barnet mister smokken hele tiden) (samme som på skravlesiden)


snuppelure 74

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, men den var ikke dyrere enn at jeg i hvertfall synes det er verdt å prøve så jeg betilte den jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes bra ut ja, så jeg prøvde å bestille jeg også.. Men får bare opp at det skjedde en feil... Arrrgh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke sjekket siden, men er det noe som holder smokken i munnen til ungen hele tiden slik at ungen ikke får spyttet den ut? i så fall kan det jo være farlig! hvis ungen plutselig blir skikkelig tett i nesa vil h*n jo ikke ha en smokk som tetter for munnen slik at h*n ikke får fram lyder så lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh dette må jeg prøve. Takker masse for tipset. De kostet jo ikke så mye at det er jo bare verd å bestille selv om det ikke funker. Har bestilt 3 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også bestilt... Var jo ikke så dyre at det gjorde noe, takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss det er slike jeg tror da. Så enig med Siljemor.

Viss dette er en type smokk som skal holde smokken i munnen på babyen UTEN at den detter ut, er det direkte farlig. tenk viss ungen hoster og produserer slim som ungen ikke klarer å svelge, og iallefall ikke får ut pga. smokken. Ja, så mangt kan gå galt...

Er jo en GRUNN til at smokken skal lett dette ut av munnen. De kan bli kvalt av sitt eget gulp/spy/slim osv......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en lur dings! Har bestilt jeg også - denne skal bli kjempe kjekk å ha når vi skal ut å kjøre bil!

 

(Det er en smekke som kan bøyes til slik at den "støtter" smokken, slik at den ikke så lett detter ut av munnen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...