Gå til innhold

Uke 24 nå, synes fortsatt det er stille...


Gjest

Anbefalte innlegg

Da jeg var gravid m nr 1 var det kraftige spark i denne perioden. Som pappaen kunne kjenne, og som var veldig tydelige. Kjenner liv, men ikke så voldsomt som sist...

Hmmm... Jeg er liksom ikke bekymret, samtidig som jeg tenker på det etterhvert nå som ukene går.

Jeg har kastet opp endel og selvom jeg har lagt på meg og magen vokser, er jeg mest bekymret for om "stresset" den lille utsettes for når jeg driver og kaster opp kan være farlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 25 med min første nå. Har kjent liv siden uke 16. Jeg sliter en del med magen, så jeg har diarè rett som det er. Når jeg har hatt en skikkelig sjau med det, er den lille roligere det første døgnet. Kanskje det virker slik med oppkast også? Om det evnt. er skadelig vet jeg ikke. Jeg har tenkt som så at dette er det ikke noe jeg får gjort noe med, så da får det bare stå til. Det jeg engster meg mest for er om kanskje fødselen kan bli satt igang for tidlig når jeg har en av de skikkelige sjaulene mine. Da er det krefter igang nedi der som ikke jeg har kontroll på. Vi får bare krysse fingrene og gjøre alt vi kan komme på som hindrer at vi blir dårlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært dårlig i det hele tatt selv, men det er jo ganske vanlig at man kaster opp når man er gravid, så jeg tror ikke det skal være noe å bekymre seg for!

 

Snakk litt med JM din om det, så blir du nok gode svar tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...