Gå til innhold

Hvordan er humøret om dagen til dere som straks har termin?


Jente&gutt!

Anbefalte innlegg

Jeg er så sur, bare kjefter å smeller hele tiden føler jeg. Ikke noe tålmodighet, irriterer meg over den minste ting. Å det er ikke så bra når man har en små trassete 2 åring og en rotete samboer. Er i så dårlig humør hele tiden! Men nå er jeg straks ferdig da! Håper alt blir bedre da. Sover jo knapt om natten også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg og!

 

Jeg tar meg sammen da, men jeg merker at lunta mi er rekord kort...

 

ser ikke gode ting mannen gjør, bare det "dumme" stakkar..

 

vi og de får hold eut, som du sier- nå er det ikke lenge før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i supert humør!!! Men det er fordi samboer kom hjem fra sjøen på fredag, og nå kan jeg endelig slappe av :o) (Har en gutt på 16 mnd fra før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjempekort lunte til mine to gutter på snart 5 og 8. Orker overhodet ikke noe styr, orker ikke gjøre mye fornuftig heller. Kjefter lett på barna og får dårlig samvittighet etterpå. Er ikke så sprudlende humør heller. Alt er jo tungt og vondt å.... sover dårlig om natten og har bekkenløsning og KJEMPESTOR mage. Men som du sier, er ikke lenge igjen nå. 1 dag til termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei, sliten, irritert og fryktelig dårlig humør. Lei av å ikke orke noe, uansett hva jeg gjør så er det vondt et eller annet sted. Vil bare bli mitt gamle jeg igjen............. 10 dgr igjen virker som en evighet. førstemann kom 13 dgr før, så jeg har jo håpt på det denne gangen også.........Men det ser veldig dårlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør hvordan humøret er til oss som har gått over termin da - synes jeg har vært positiv lenge nå - det er jo så mange som følger med og lurer på om noe snart skal skje. Sier tappert at jeg venter og koser meg mens jeg venter men nå er det snart nok - 5 dager over nå og det kan gå lenger for her er det lite tegn til fødsel. Lunta er nok ikke så veldig lang nei.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin i midten av mai, og de siste ukene har humøret vært HELT FORFERDELIG. Jeg virkelig sliter med både dårlig humør, deppe-tanker og det som værre er. Samboer må tåle det meste. Jeg er også sur og tverr med dårlig lunte på jobb. Ikke noe gøy, nei. Jeg var langt fra så ille ved forrige graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke termin før 6 mai, men nå de siste dagene har jeg vært helt ubrukelig... er uendelig trøtt, og blir fornærma av alt og ingenting. Av alle ting så har alikevel sexlysten gått veldig opp da, vil helst ha 3-4 ganger i døgnet(!) så da får heller sambo tåle at jeg er litt sur innimellom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin for 10 dager siden, og humøret veksler enormt - håper det er en god del hormoner inne i bildet....Det er pussig, men selv om jeg vet at sannsynligheten for fødsel øker enormt fra dag til dag, har jeg på en måte resignert og underbevisstheten min er slett ikke noe spent lengre - jeg tror liksom ikke at det kommer til å skje noe...

Har fått time til overtidskontroll på fredagen - håper jeg slipper å bruke den! Med termin 26. mars, trodde jeg gynekologen spøkte med meg da hun sa at "Den kommer nok til påske.."

(Har gått 10 og 11 dager over med de to første, så jeg burde jo vært forberedt, men jeg hadde psyket meg på at denne gangen måtte det vel snart være min tur til å slippe å vente...)

 

Optimist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...