Gå til innhold

Skygge strek på dag 10!!!!!!


Anne mor36 +Siw-Angelica

Anbefalte innlegg

Håper den blir enda mer frem tredende ut over i uka... :))

Er ikke innbilt for vi var fler som så at det var en svak strek der... :))

 

Håper virkelig spiren sitter denne gangen...

 

Dette var en liten oppdatering fra meg... :))

 

Ruge klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååååååååå herrre guuuuuuuuuuuuuud Anne Mor!

 

Så fantastisk spennende! Du bare må kjøpe en CB og teste igjen om noen dager - håper inderlig det blå krysset kommer klart & tydelig da:-)

 

Stor og spent klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt i tre hundre her jeg nå å ønsker dagene gikk kjempe fort... :))

 

Er så spendt at jeg skjelver på henna... :))

 

Spendt klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, håper streken blir mer fremtredende...

 

Måtte flire litt når du skrev: Vi var fler som så det....

 

Så for meg hele familien som heiagjeng. Koselig det!

 

Sett deg ned og slapp av så ikke du går rett i gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJJJJJJJ, SÅÅÅÅ SPENNENDE!!!!!

*klaskerhåndenipannenogdåner"

 

Krysser det som krysses kanXXXX

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioioi... dette høres jo meget lovande ut!!!

Og så så spennade!!!

Unner deg virkelig at spira har klort seg fast i og med at du sier det kanskje er dåkkas siste forsøk! Dette SKAL gå bra Anne mor:)

 

Gleder meg på dine vegner,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen... :))

 

Håper streken blir sterkere jeg også ja... :))

 

Kommer med ny test og nytt svar på torsdag... :))

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiiiiiiii Anne mor - dette er helt feil:-)

 

Det du skal gjøre er å løpe til apoteket i morgen og kjøpe en ny test og så fortelle om et stort og blått og fantastisk kryss på tirsdag morgen!

 

Ikke sjans i havet at jeg kan vente helt til torsdag på det her:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja må nok kjøpe test i morgen å ta ny på tirsdag morgen... :))

 

Mannen her klarer ikke vente lenger enn det han el... Så jeg blir nok vekket i 5 tia tirsdag morgen for å ta en test før han reiser på jobb ja... hehe... :))

 

Så fortsett å krysse fingre for meg... :))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He - he... Det er jenta si det:-)

 

Hilsen mannen din og si at vi krysser alt vi har for dere!

 

Klemmmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja det ble han glad for... :))

 

Ble helt tussete her i sta han da... :))

 

Koslig det.. hehe...

 

Klemmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott! Gratulerer!

 

Her går det nok ikke så bra, har veldige menssmerter, våknet tidlig, tidlig i dag morges med en hodepine jeg ikke har kjent maken til, fikk sovet bort det meste, men hele kroppen kjennes som om mensen virkelig er på vei hvert øyeblikk.

 

Men, det er jo hyggelig at du endelig ser ut til å lykkes, ekstra godt sden det er siste forsøket!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne oppdateringer liker jeg:-)

Greier ikke helt å gi slipp på dette forumet,for jeg føler at jeg "kjenner" mange av dere!Håper inderlig at strekt blir helt tydelig! Fikk se "streket" til dattera mi,da dæm omsider ble gravide. Nå har jeg også fått ultralyd-bildet av gullet:-)

Ønsker deg og mannen din alt godt!!!

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff håper det går bra med deg...

 

Hodepine har jeg hatt i flere dager også... Og det sier de jo er ett positivt tegn da... :))

 

Håper det er det i ditt tilfelle... :))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Vordende mormor:-)

 

Håper det går bra med datteren din og spiren dems.. :))

 

Vi takker og bukker..

Og håper på sterk test senere denne uka.. :))

Hils din datter og mannen... :))

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, men jeg gir egentlig litt blaffen, er typisk hvis det ikke går nå, for mammaen i marsvinfamilien vår døde natt til i går. Har hatt henne i snart 4 år, så det var veldig trist (har alltid trodd at hun ville overleve mann og datter). Infeksjonen som gjorde at hun måtte fjerne livmoren i forrige uke tok rett og slett livet av henne. Og i går og i dag er vi opptatt med å trøste mannen, han sørger veldig over kjæresten sin, de har jo tross alt delt nesten hele livet sammen.

 

Selvfølgelig gir vi ikke blaffen i hvordan forsøket går, men vi har jo flere sjanser, og jeg drømte dessuten en av nettene at vi skulle få det til på første fryseforsøket, så da får vi heller satse på det...

 

Er nå glad på dine vegne, håper det går veien for Songbird også, og håper selvfølgelig til det motsatte er bevist at vi har klart det også. Kos deg videre med vissheten om at du kanskje snart er trebarnsmor :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord:-) Og hilsningen skal jeg overbringe. Ei "hønemor"har jeg bestandig hvert...,men da æ fikk ta del i denne prosesses...For å si det enkelt,så har æ nok blitt enda mere "hønemor":-)

Dæm har det helt utmerket. Og i går kveld var dæm i Trondheim på kino...såg en grøsset(av alle ting):-)

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff stakkar marsvin mannen da... Rart å se hvor like dyr vi egentlig er når det gjelder... Håper det går bra med han og at han kommer over tapet...

 

Håper det går bra med oss alle tre ruge venner jeg da... Så lenge tanta uteblir er det håp... :))

 

Tre barns mor... hehe... da må begge ha festet seg da.. :)) Det blir artig ja... Men glad om bare en fester seg å jeg da... :))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooooooowww!!!

Åh, nå ble jeg helt nervøs kjenner jeg!!!! :-)

Tenk om du har greid det da!!!! (kan jo nesten virke sånn, og med to egg satt inn kan jo streken bety tvillinger og dobbelt så mye Hcg)

 

Har ennå ikke noen mensen symptomer, men i dag er jeg bare trøtt, trøtt, trøtt.. Gikk kjempelang tur med mann og hund i går og hadde gjester og sånn, så nå må jeg ta det med ro en dag før jeg har energi igjen :-)

 

Fikk veldig lyst til å teste i dag jeg og, de to andre testene jeg har tatt (i går og dagen før) var jo negative, men jeg tok dem ikke på morgenen engang. Tisser så mange ganger i løpet av natten nå så jeg tror ikke det er noe som heter morgenurin på meg....

 

Nå gleder jeg meg bare til å høre mer om en sterkere og sterkere strek, og selvfølgelig til å slå følge med deg om å få et vakkert lite desemberbarn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei songbird... :))

 

Tisser mye på natta ja det gjør jeg også... Oppe minst tre ganger fra jeg legger meg til 7 om morgenen...

Å trøtt som bare det... sitter jeg rolig så sovner jeg... :))

 

Håper virkelig vi kan ta følge helt til desember... :))

Tenk det hadde vært artig... :))

Tør ikke tenke tanken på to enda... :)) hehe

 

Ruge klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GUUUUUUUUUUD så gøy!!!!!!!!!

det var sånn det var på meg også....1ste testen var svak,svak,svak...og etter 2 dager var den klar!(jeg testet på ikm dagen med den 1ste testen)

dette blir spennende!LYKKE TIL!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.... :))

 

Håper jeg er like heldig som deg... :))

 

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...