Gå til innhold

Var på kontroll fredag.


ventermaibaby

Anbefalte innlegg

Var hos jm fredag og diskuterte litt fram og tilbake ang dette med å føde vanlig el keisersnitt.

Hun lille i magen ligger selvfølgelig i seteleie,,grrr håper hun snur seg.

Da jeg fikk tvillingene kom den ene i seteleie og det gikk jo bra det, men han var mindre en hun her og han kom som nr 2

Så jeg får ta det opp med sykehuset på ul til uka.

 

Har liksom følt meg anderledes på en måte noen dager og jm kjente på meg og så at jeg hadde beg. å modnes..

 

Tror også magen har sunket litt. Ser sånn ut.

Så kanskje jeg føder før termin uansett og slipper å settes igang!

Jm mente at siden jeg hadde beg å modnes nå så ville jeg sikkert reagere ganske fort på igangsetting.

Håper det ikke blir så lenge til jeg får se prinsessa mi ihvertfall.

 

Men ser jo at noen av dere er å får den ene behandlingen etter den andre å venter og venter. Tenker særlig på Attpåklatten..

Håper babyn din kommer snart:

 

ha en fin søndag alle sammen.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Så spennende da. Får håpe at hun snur seg i det hun finner ut at hun vil ut da! Morsomt å høre at det er flere av oss mai-mammaene som begynner å få maven nede på "knærne" snart. Selv synes jeg at jeg ser ut som om jeg har verdens leeengste overkropp snart ;-)

 

Når det gjelder det med vanlig fødsel eller keisersnitt, tror jeg at jeg ville ha prøvd vanlig først - har selv følt meg litt snytt for fødselsopplevelsen ved at det har endt i haste-ks to ganger tidligere. Denne gangen har jeg jo ikke noe valg og er egentlig glad for det, men glad for at jeg i allfall prøvde med de to første. OG så får du heller ha en avtale om at de går over i ks før det blir for "hast"? Mine haste-ks har vært ganske så kontrollerte greier hvor jeg jo har fått være våken og pappa'n har vært med slik at det er ingen ting å grue for dersom det skulle bli nødvendig.

 

Uanesett, spennende vår vi går i møte! En riktig god søndag ønskes deg og alle andre modenmammaer også!

Lenke til kommentar

 

Ja jeg håper hun snur seg. Da jeg hadde keisersnitt sist ble det heldigvis full narkose.Siden det endte som det gjorde.

Men jeg håper det blir vanlig fødsel nå, for det var så sin opplevelse da jeg fikk tvillingene.

 

er liksom så rart med hun i magen nå, for det er jo ikke lenge siden jeg skrev om hvor vill hun var.

Nå er bevegelsene helt anderledes. Mer glidende liksom.

Tror hun vil ut snart jeg he he (håpe,håpe)

 

Det er så spennende asså, å bli mamma igjen. Gleder meg som en "unge" jeg..( er ikke barnslig jeg da he he)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...