Gå til innhold

Jeg skal også ha to! Hjølp!


Sommerblomsten

Anbefalte innlegg

Hei hei!

 

Er helt ny her inne. Hyggelig å hilse på dere. Regner vel med at om alt går bra, er det ikke siste gang jeg er her inne.

 

Fant ut på tirsdag denne uken at vi skal ha tvillinger. Hehe så tredjemann blir både det og fjerde mann. Fikk mer enn litt sjokk for å si det sånn.

 

Var på tidelig UL (er nå 8 uker på vei) og der så vi to fostersekker og to små bønner med hjerter som banket.

 

Nå som sjokket har lagt seg, er det bare glede, forventning og angst for at dette skal gå bra igjen. Legen advarte mot at dette kunne gå galt når det var så tidelig, men har også lest at om de ser hjeretet i uke 8 går det ofte bra. Jaja håper inderlig det.

 

Vi har som sagt to fra før. En som blir tre i juni og en som akkurat har blitt fire. Kommer til å bli full fart i alle fall. Termin er 10 nov eller noe sånt. Veldig lenge til.

 

Har murring i magen til stadighet, men det hadde jeg med de to første også (ikke så mye da) Er så innmari trøtt og ganske kvalm, men det går bra.

 

Jaja dere får ha en super helg!

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, det blir sikkert kjekt med to på en gang. Jeg lurer bare på om du kjente noe spesilet denne gangen, stor mage, mer kvalme osv?

 

Har en venninne med tvillinger og hun stortrives.

Lenke til kommentar

Merket ikke så mye i grunnen. Kanskje jeg var mer trøtt og litt mer kvalm, men ikke noe utover det. Har ikke fått så mye mage heller. Går i vanlige bukser enda. Selv om jeg tror nok ikke det varer mange ukene til.......

 

Godt å høre at hun trives. Blir jo litt å holde på med...

Lenke til kommentar

Gratulerer med tvillinger:)Jeg venter to gutter med termin 8 Juli og skal føde på Ullevål.Hvor skal du føde?Dette går helt sikkert fint og at de har to fostersekker er jo veldig bra.Mine har også det.og hver sin morkake og har tydelig skillevegg mellom seg.Jeg hadde ingen aning om tvillinger så det var litt av et sjokk på ul i uke 18.fikk først vite etterpå at det var tvillinger i familien:)Eneste er at jeg har vært ekstremt trøtt de første mnd.Nesten ikke vært kvalm i det hele tatt.Så til nå har jeg hatt ett topp svangerskap:)Håper bare det fortsetter sånn fremover.

 

Lykke til

 

 

 

Lenke til kommentar

Gratulerer :)

Jeg fikk vite på fredag at jeg skal ha tvillinger, var da 9+3, så vi er ganske sjokkskadet ennå.

Har allerede begynt å få litt mage.

Jeg har en datter på 15 fra før , så dette blir rart, og veldig spennende.

Lenke til kommentar

Annonse

Hei!

Jeg har også to barn fra før og venter tvillinger i juli. Var i fullstendig sjokk den første uken og ble helt svett bare jeg tenkte på det, men nå går det bedre. Var på ny ul i går og da gleder men seg jo bare når man ser de to herje der inne. Helt merkelig følelse. Er i uke 24 nå.

Vi venter mest sannsynlig to gutter. Legen var helt sikker på at den ene var gutt, men litt mer usikker på den andre. Men siden de tror de er eneggede så blir det nok to gutter. Men de kan jo ta feil.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Jeg skal nok føde på Bærum sykehus. Det er der jeg har fått de to andre barna mine.

 

Skal på UL igjen om 2 uker. Da får de vel sett mer på hvordan status er. Ser jo heldigvis ut som det er toeggede. Har forstått det slik at det er det som er minst risiko ved. Er glad for at vi fant det ut så tidlig. Man har litt tid til å venne seg til det hele. Håper jo at det går bra med dem begge. Er veldig redd for at en skal bare forsvinne. Jaja nok å bekymre seg for fremover i alle fall....

 

Lykke til til deg også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...