Gå til innhold

Statusraport, egentlig uten interesse for andre enn meg selv :-)


___

Anbefalte innlegg

Som noen sikkert fikk med seg hadde jeg en tidlig SA for et par uker siden. Var litt usikker på hvordan det kom til å påvirke kroppen etterpå, men nå ser det ut til at el er på gang til vanlig tid. Det er en lettelse å se. Jeg tester ikke så jeg vet ikke så sikkert, men elslimet er helt normalt så da satser jeg på at kroppen har ryddet opp i det meste og er klar for en ny runde.

Skulle symptomene dukke opp kommer jeg helt sikkert til å teste i god tid før IKM igjen. Jeg eier ikke selvdisiplin på det området :-). Folk kan bare fortelle så mye de vil at jeg bør vente til etter IKM. Det rådet følger jeg ikke uansett.

Nå er det bare å sørge for å få med seg gubben i køya i løpet av dagen eller kvelden og håpe på klaff.Den delen av prøvingen har jeg i hvertfal ikke noe imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe :)

Lykke til Poamin-du har rett i at det finnes positive sider med all denne prøvingen...Forøvrig også rett i det med testing...Magneter på alle testene jeg har kjøpt hittil...Bare må ta dem liksom...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En spessiel ting med denne PP er at om jeg skulle bli gravid nå, så får jeg termin julaften! Det er ikke sikkert et eventuelt barn ville takke meg for den datoen! Uansett alt for tidlig å bekymre seg for det. Bare en liten tanke i bakhodet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Poamin =)

 

Tenkte jeg måtte trøste deg med at både jeg og min eldste datter har bursdag 1. juledag, og det har aldri vært noen ulempe =)

 

Så bare stå på med god samvittighet =))

Lykke til med prøvinga!! XXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt er "normalt"igjen. Det er utrolig å tenke på hvor fantastisk våre kropper egentlig er - dette er jo svært kompliserte prosesser. Men naturen går vel sin gang og nå er det bar eå la driftene styre slik at dere kan få produsert en ny spire som skal bli sittende denne gangen. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...