Gå til innhold

Termindag i dag!


LilleRabalder 02.04.06

Anbefalte innlegg

I dag har terminen kommet. Så nå er det slutt på å telle nedover, og i morgen begynner jeg vel å telle oppover i håp om at det ikke blir så langt å telle :)

Har sovet godt i natt, og har ingen tegn på at noe skal skje i dag. Men skal på sykehuset for å sjekke om vannet har begynt å gått. Var der i går også, for jeg har lekket litt siden fredag kveld. Legen så ikke noe fostervann på gyn.undersøkelsen, og slimproppen var der, men på ul'en syntes han det var lite vann, så han kunne ikke utelukke at en del av vannet hadde piplet ut. Så da skal jeg tilbake i dag for en ny sjekk, så får vi se. Håper jo selvsagt at det er vannet, for da blir jeg satt igang i morgen kveld eller tirsdag, men tør jo ikke tro noe :D Hodet på bebissen ligger veldig langt ned, så sjansen er vel der for at det har vært stort press på urinblæren, slik at jeg har lekket litt uten å ha merket det?

 

Vel, ha en flott dag i dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da er det iallefall ikke lenge igjen!!:-) de færreste føder på termindagen har jeg lest, bare 5 %, men det høres jo nesten ut som at d skjer noe hos deg snart!:-) Lykke till!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med dagen :) og lykke til. Jeg har som du ser termin i morgen :) Har hatt en del kynnere siste to dager så jeg håper at jeg slipper å telle så mange overtidsdager også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i går... Venter spent med kynnere jevnlig både dag og natt. Har hørt at det er travelt på Ahus i disse tider, men nå vil jeg ikke vente lenger. Sist gikk jeg 12 dager over, men denne gangen har jeg kynnere, det hadde jeg ikke sist. Håper det er et tegn. Lykke til, det høres ut som det kan starte når som helt for din del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...