Gå til innhold

JEG HAR KJENT LIV! :)


Mamsen86

Anbefalte innlegg

Så utrolig deilig!!!!!!

Som en liten fjær kilte meg i et sekund fra innsiden.. Det var helt utrolig!! Sykt deilig følelse!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare 16, snart 17 uker på vei! Så jeg ble litt forfjamset, hadde ikke regnet med å merke noe på et par uker! Men.. Jeg er BOMBEsikker på at det var nurket! Har hatt masse sånne luftbobler, men det har jeg ikke tenkt noe over.. Tok ikke de som tegn fra bebisen!

Dette var helt annerledes, det lille nurket var så vidt borti meg og liksom "Hei mamma, her er jeg".. Det var helt utrolig!!

Jeg ble helt i hundre, jeg! Hehe! :) Nå begynner det å bli spennende her, syntes jeg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hi hi, jeg er også endelig sikker på at jeg har kjent lille bebis, enda jeg bare er i starten av uke 16. det var stort! har kjent noen små små dytt langt nede i et par-tre uker faktisk (selv om jeg bare er førstegangs), men på fredag morgen og en gang til på ettermiddagen kjente jeg godt den lille som rørte på seg. rakk til og med å sitte litt rolig og kjenne på det en stund! I går og i dag er det tilbake til de små korte dyttene som jeg såvidt rekker å registrere, men litt tydeligere enn før. kjempemoro!

Stakkars, mamma, sendte henne en sms i går for å dele gleden, og hun trodde det var aprilspøk...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!

Åh, det er jo så deilig med dissa nurka! :) Visste ikke at jeg skulle bli SÅ i ekstase, hehe!

Jeg har ikke kjent noe særlig mer til nurket da.. Men gleder meg til neste gang, sitter klar her! Hihi! :) Nå vet jeg liksom litt mer hva jeg skal kjenne etter, utrolig morsomt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...