Gå til innhold

Dere som skal ha/har hatt 3D-UL...


Spaniella

Anbefalte innlegg

...når skal dere ha det? Vet dere ventetiden på f.eks. Volvat i Oslo? Og hvilke andre steder i Oslo har de det evt? Må time med ferier sørover:)

 

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det bare er Majorstua-klinikken som har 3D-ultralyd i Oslo, og de har visst ventetid på 1-2 uker. Har ikke vært der selv, man har hørt om andre som har, og det høres ut som de fleste er veldig fornøyde =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på 3D ul på Majorstuklinikken i uke 12 denne gangen, og i uke 28 i forrige svangerskap. Er kjempefornøyd, og vurderer å ta en tur mot slutten av dette svsk også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal nå i uke 31 blir det... da mente ho dama d var ei perfekt tid...

Vi skal til gjøvik da.

 

Men et tips er strømmen storsenter.. litt vente tid men mye billigere enn i oslo.. mellom 600-800, mente hu vi snakka med...

 

Gleder meg nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg var på 3d ul på Nøtterøy Ultralydinstitutt der ble vi møtt av en meget hyggelig herre mann som forklarte alt vi gjorde fra begynnelse til slutt vi fikk med oss mange bilder pluss dvd av hele undersøkelsen de kostet oss 650kr og var værdt vær eneste kr vi kommer til å gjøre det i gjen med barn nr 2 :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde tenkt til å gjøre det på Majostuaklinikken, men er det Omnia på strømmen som gjør det? Bor veldig nærme strømmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet dere som har tatt det på Strømmen om en får valuta for pengene der? Evt. om noen steder i Oslo er bedre på det, f.eks bedre bilder, mer film og slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på majorstuaklinikken i oslo i går, aner ikke ventetiden de har for jeg bestillte i god tid.. Prisen der er nå 1500 kr, jeg bestillte heldigvis før de satte opp prisen, så jeg fikk til gammel pris:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...