Gå til innhold

Nå er det snart...


kasa :-)

Anbefalte innlegg

.... min tur. Skal til ivf oppstartsamtale i Porsgrunn til mandag. Kan ikke vente.....!!! Har stått litt på sidelinjen så langt her inne på dette "forumet", men nå kan jeg snart delta litt mer aktivt... :-) Vil bare si at dere er noen utrolig fantastiske personer som er her inne. All den omtanke og støtte dere har til hverandre er helt utrolig! Jeg gleder meg virkelig til å gå gjennom ivf "sammen" med dere. Trenger jo alltids noen støtte, råd og tips fra mer "erfarne" folk ;-)

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til du kan delta og øse av alle opplevelsene....

 

Lykke til på mandag.

 

Snakkes snart!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann kasa:-)

Flere som har stått litt på sidelinjen her inne, skjønner du:-) Jeg skal ringe inn mensen nå denne mnd, så nå er vi snart i gang!!

Jeg kjenner en skrekkblandet fryd, og "gru-gleder" meg:-)

 

Ja det er en helt unik gjeng som holder til her, og det er godt å ha dette forumet.

 

Lykke til videre:-))

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si lykke til!!!

Det er ei spennade tid dåkke går i møte!!!

Sjølv driver eg å sprayer, og så langt går det bare bra:)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Tusen takk for alle lykkeønskninger! Skal snart reise til Porsgrunn. Min mann kom nemlig hjem igår og sa at han syntes vi fortjente litt luksus...! Han hadde ordnet med overnatte på et fint hotell så vi skulle kunne kose oss litt og slappe av før time på mandag. Da slipper vi å reise så tidlig og stresse med lang biltur... Er det rart jeg er glad i ham...???

 

Lykke til til alle dere også :-) Gleder meg til å følge dere videre på veien mot babylykken!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...