Gå til innhold

Smerter etter samleie?!!!


optimist..

Anbefalte innlegg

Jeg fikk positiv EL test den 31 og vi har selvfølgelig hatt sex begge dagene..men etter sex i dag så har jeg hatt så vondt i underlivet, kjennes ut som egglederen men jeg vet ikke...

Jeg vet at dette er et veldig privat spørsmål,men håper noen tør å svare om dette er vanlig??

Denne pp hadde jeg tenkt å ha sex hver dag til jeg får negativ EL test, vet jo ikke når egget slippes..

Pleier dere å teste hver dag under EL?

Hadde tenkt å skrive under med anonymknappen,men jeg får vel være litt tøff å si hvem jeg er!! (liker nemlig ikke å svare på anonyme selv)

 

Så jeg tør å si at jeg er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei optimist.

Ikke flaut dette,d er jo derfor vi har hverandre her inne,for å dele erfaringer!Jeg kan ikke svare deg på det med smertene,men heller støtte deg på d å teste helt til du vet el er over.Selv har jeg plutselig en lang syklus denne pp,og trodde selv jeg hadde el tidligere enn d fertilityfriend tolker d til.Nå har fertilityfriend flyttet på min el pga temperaturene mine,så jeg som trodde jeg lå så godt an i løypa,gjør d kanskje ikke likevel...C";)Håper d er noen som kan svare deg på d du egentlig spør om.Lykke til optimist!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye erfaringer på dette men når det gjelder det med å prøve hver dag så gjør ikke vi det. maks hver 2. dag, oftere hver 3. eller 4.. dag. Sædsellene lever såpas lenge inni deg at hver dag ikke er nødvandig. Desuten trenger mannen litt tid på å danne nye svømmere så det blir flere av dem om dere venter litt lengre mellom hver gang.

Jeg teste ikke for el i det heletatt. Vet omtrent når den kommer og det føler jeg er nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei optimist.

 

Det hender jeg har vondt eller er øm i egglederene. Tror det er det da etter som det er på en side. Men det blir ikke vondere ved sex. Det er liksom bare ømt. Denne måneden har det egentlig vært slik helt siden mensen kom, så jeg går nå og kjenner på det og lurer litt jeg også.

 

Jeg tester med el-tester men bare til jeg får en pos. test. Da slutter jeg testinga og intensiverer aktiviteten i senga. Det har jo ikke klaffet for oss enda så jeg vet jo ikke om dette er riktig oppskrift. Jeg leste faktisk på "Fra uke til uke" på dette forumet at 60-80% av alle befruktede egg ikke ble til babyer, så det er godt mulig vi treffer blink men at eggene ikke vil feste seg. Derfor forsetter nå vi som før en stund til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei optimist =)

 

Det er jo det som er så bra med dette forumet, at vi kan spørre om det meste =)

Alle er vi jo i samme båt!!

Jeg vet nok heller ikke helt hvorfor du har disse smertene. Men det som slo meg var at det kanskje kunne ha vært selve eggløsningen..?

I og med at du hadde positiv el-test den 31., så ville sansynligvis egget løsne dagen etterpå..

Men uansett, dersom smertene ikke varer ved, så er det nok ikke noe farlig =)

 

Du må ha masse lykke til med prøvinga optimist!!! XXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere!!!!

Å jeg grua meg til å logge inn i dag, trodde jeg virkelig hadde driti meg ut med spørsmålet mitt...

Ble kjempeglad for at dere svarte meg:)) Tusen takk for all støtte her inne!!!

 

Æhh...har et spm til jeg som jeg egentlig trenger veldig kjapt svar på..

I dag testa jeg negativ EL test, men hadde tenkt å kose oss alikevel, men er det nå for sent å bli gravid?? Noen som vet??

Smertene forsvant for det meste i dag tidlig...

Er det noen som har et svar nå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell hvis du fikk positiv test 31. så er jo det 2 og et halvt døgn siden. Hvis el kommer la oss si 36 timer etter pos el-test. Er vi kommet til lørdag ettermiddag. Hvis egget lever i 24 timer snakker vi om ca søndag ettermiddag. Altså... Jeg skjønner at du har det travelt optimist. Hiv deg over gubben NÅ!!!!!!!!

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optimist

det er ikke flaut i det hele tatt å spørre om sånne ting! Alt vi babler om her inne er jo ganske privat! Noen ganger handler det om følelser, andre ganger mer konkret om: blod,slim,forstoppelse,smerter, nedsatt sexlyst,oppkast....you name it!

Tross alt er vi jo kvinner, og alle har nok mer eller mindre samme erfaringer om de fleste ting! Men fint at du bruker nicket ditt, jeg synes også det er hyggeligere. Og lettere å skille folk fra hverandre.

Dessuten er det jo beskyttelse i det også, helt til man ev. kanskje treffes en gang!

Når det gjelder smerter ved samleie etter samleie, vet jeg ikke helt. Men jeg kan ha vondt under selve samleie når jeg har el. Det kjennes ømt i livmor og eggstokker. Så da er det greit å ikke gjøre det for voldsomt om jeg kan si det slik!

Du har jo akkurat vært på GU, så da er vel alt i orden.

 

Lykke til, håper det har klaffet denne gangen!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei optimist...det er da slett ikke noe dumt spørsmål du stiller. Jeg har ofte smerter i forbindelse med el og det kan nok kjennes litt ekstra godt når vi har sex...men tror ikke jeg kjenner noe spesielt mer etterpå..Jeg tester ikke om jeg har el i det hele tatt...bruker min insikt i meg selv...jeg kjenner sånn ca når el er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...