Gå til innhold

hva kommer babyboomen av ? graviditetsboomen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hva kommer babyboomen av ? graviditetsboomen

 

jeg mener synes så mange har blitt gravide i det siste, er så mange som venter barn i oktober og november ! noe spess alle har gjort eller ? har vært her en stund, men synes det er ekstra mange nå...spør her inne også siden dere faktisk har blitt gravide

 

Vil vite ! Må prøve det dere gjør/gjorde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ser at så mange ble gravid og ar termim i nov. det er jo utrolig mange....hva har dere gjort for å bli gravidfe. kanskje dette var en god mnd for folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, etter å ha prøvd å bli gravid i 3 år, ga jeg bare opp. Tenkte at vel, da blir det nok ikke flere barn. Sluttet å tenke på det til stadighet, og SMÆCK der var'n i "boks", he-he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja egentlig litt rart at det ble boom nå, i følge statistikken er det flest folk som blir født i april . Så det stemmer ikke helt.

Tja, tilfeldigheter, tilfeldigheter tror nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi Hi. ja vi er mange som har termin i november.. var det rundt 40 jeg leste et sted tro..??

 

Vi gjorde ikke noe spesielt. . det var bare 2 pp så vi fikk ikke planlagt så mye. Men jeg så alikevel etter el slim, hadde sex rundt da og spiren satt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nå over 50 stykk som skal ha bare i november måned, så det er jo ganske utrolig. Tror nok det bare er tilfeldigheter. Jeg følgte med el og hadde sex før el og da satt spira!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer seff at at det har vært en kald vinter! ;-) Hehe...

 

Jeg har endel venninner som venter barn i august/sept/okt og selv venter jeg i sept. Men jeg aner ikke hvorfor da... :-P Har vel bare blitt sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...