Gå til innhold

Gispende tulle


Umulia med Amalia

Anbefalte innlegg

Syns tulla mi gisper så fælt. puster innimellom veldig anstrengt og/eller fort. Når hun ligger og sover kommer hun plutselig med noen hvinende utbrudd, lignende ei dør som piper (som trenger olje). Ligger innimellom og vrir seg og grynter. Er det noen som syns dette høres kjent ut? begynner i grunn og bekymre meg over dette. Forsøkte å snakke med helsesøster om det, men hun bagateliserte det bare bort, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er hun? Høres ut som datteren min da hun var nyfødt og frem til ca 3 mnd. Det var som knirking og grynting. Og så var det mye pressing og pusting også. Dette er ikke farlig! Hun har egentlig bråket litt i søvne frem til nå, og jenta mi blir 9 mnd snart. Syns det er koselig å høre sovelyder fra vogga, måtte bare bli litt vant til det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma greia her :)

 

Har spekulert i all slags sykdommer hun kunne ha, alt fra reflux til rs viruset.. men nå har hun vært på 6 ukers kontroll og ingen har reagert på verken pust eller liknende der, så da er vel alt i skjønneste orden..

 

Syns generelt av helsesøster bagatelliserer det meste bare bort ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres beroligende ut. Hun er fem uker. kommer oss ikke på 6 ukers kontroll før hun blir 8 uker pgr av påsken, så har tenkt det er lenge å vente om det er noe.

Godt å høre at andre også hadde det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...