Gå til innhold

Et problem, kan noen hjelpe meg??


*Bolle-i-ovnen*<3

Anbefalte innlegg

sambon vil ikke ta sædtest, verken hjemmetest eller hos legen... han sier han tror han skyter me løsskudd, men han vil ikke ta noen test... vi er inne i 7 pp nå og jeg har tatt el tester osv..... men nå sier han bare dette er dumt... hva gjør jeg....???

Er så fortvila nå *SNUFS*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan nok være veldig vanskelig for samboeren din dette. Han kan jo være redd for resultatet selv om han sier han skyter med løsskudd..... Jeg hadde bare kjøpt inn en sædtest og lagt på badet og sagt til samboeren din at den ligger der i påvente av at han blir klar til å ta den. Forklar at det er bedre å vite enn å gå i uvisset. I og med at du har testet deg er det bare rett og rimelig at han også kan gjøre det, men du bør nok ikke presse han., Det vil nok bare gjøre vondt verre tror jeg da.....

 

Masse lykke til hvertfall:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm er det ikke litt press å kjøpe en test til han og minne han på det hver kveld da??

Jeg hadde tatt en lang prat, eller skrevet et brev og fortalt hva det betyr for meg at han er med på å bidra med å eventuelt utelukke at det er noe "galt" med svømmerene.. men at det til syvende og sist er han som avgjør det, men at du hadde satt veldig pris på det.. osv osv.. (noe i den duren.. )..

Går sikkert bra, mannfolka tenker nok litt på stoltheten sin der.. svømmmere som ikke er bra nok er nok en knekk i selvtilitten deres..sikkert best å trå litt varsomt:)

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...